World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 683 ggr
kicki13
0

Förlorade symboler vid kartan!!!????

Hej

Nu har jag klantat till det… Skäms

Jag har under en längre tid saknat min tracking,( som jag kan välja vid kartan), symbolen som visar att jag har fått brev och namnet på vart man är (som står ovanför kartan)

I dag tog jag o kollade postlådan o konstaterade att jag hade brev som var 30dagar gammal…

Är det någon som vet hur man får tillbaka desssa 3 ? (trackingen, namn på vart man är och brevsymbolen)

Jätte tacksam för hjälp…

TStone
0

hum, kan ju försöka kolla upp det, men, har du kollat igenom interface options? börja med det annars, kan på någe vis blitt avkryssat där =) om det äns finns nå sånt

kicki13
0

Jag har kolla på interface, men jag kan inte hitta något som direkt säger något om detta. Rynkar på näsan därför jag tänkte fråga här om det var någon som hade någon ide på vad som kan tänkas ha blivit fel.

Frida
0

Har du installerat några nya addons som kan tänkas strula till det? Eller gjort ändringar i addons som du haft tidigare?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

kicki13
0

Jag kan ha installerat någon addon, jag ska nog prova att avmarkera alla addon och se om jag kan hitta vilken som ev krånglar…

Tänkte bara att det var någon som hade stött på något liknade problem, som kanske kunde komma med något tips..

tack  i alla fall

Frida
0

Hur har det gått? Har det löst sig?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

kicki13
0

Nej, jag har inte hittat åt dom än Rynkar på näsan

TStone
0

ta å kontakta en GM, dom hjälper dig nog gärna =)

alla gånger jag snackat med dom har jag blivit bemött mycket possitivt =)