World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettoff-topic
Läst 1904 ggr
lovewolf
2010-02-28 12:22
0

Tröttnat!

Jag har spelat wow i lite över ett år och har en lvl 80 gubbe. Min brorsa(som fick mig att börja spela) har sålt sitt account så nu är jag ensam i WoW-världen.

Det har blivit så tråkit att spela! Finns det nån här som har nån gubbe/vill göra en gubbe på servern Genjuros och spela lite tsm med mig?

Eller har ni någon annan idé om hur jag kan göra WoW roligare?

rulda
2010-02-28 13:38
0

usch de e aldrig kul när man får spela själv. Jag hade samma problem. Hehe min syrra ville ha en zebra så jag skaffade ett konto. Sen slutade hon spela och där stod jag.

Nu har jag iof fått en massa nya vänner, så mitt tips är att hitta en bra guild, börja prata med folk när du questar eller spelar.
Om du inte hittar någon här vill säga.

Eller börja en ny utmaning. Jag har precis börjat levla en warrior. Oj vilken skillnad de e mot att spela en mage. Haha

lycka till :)

Jensa90
2010-03-02 16:16
0

Du kan ju alltid hoppa till en annan server och göra en ny gubbe eller så… :P

Finns masssa skyst folk på Neptulon :P

Resistance is futile. 

Tinwe
2010-03-03 09:57
0

Jag började på en hunter igår, då blev allt genast roligare :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

TStone
2010-03-03 23:10
0

jao, tycker du spelet generelt är roligt, så ska du hitta den class du känner är spännande att lära sig och bli bra med =)

själv kör jag Warrior ända sen wow kom å känner fortfarande att det är warrion som för mig gör spelet roligt =)

Sen vad du vill göra =) PvP, PvE. testa dig fram =)

å ja, hitta ett guild som kör Social, där brukar det alltid vara trevliga människor som är hjälpsamma =)

Psyflex
2010-03-05 22:56
0

Annars kan du ju börja spela tillsammans med mig jag spelar nästan alltid sj och jag vet precis hur de känns.

Punkten
2010-03-08 17:08
0

När jag får tråkigt satsar jag alltid på långa achievements så som explorer och en massa fishing/cooking. Sen hjälper jag till att boosta folk. De är ofta tacksamma och har flera som har lagt till mig på vännerlistan som jag nu, när även de är 80, springer runt med :)