World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettguilder
Läst 1083 ggr
[Tearix]
0

[A] Magic -Xavius rekryterar

Nu börjar vi om och öppnar för ansökningar från alla svensktalande spelare, oavsett level och tidigare raiderfarenhet.

Vi spelar alliance på pvp servern Xavius

Vi söker officerare som till en början kan hjälpa till med rekrytering mm, -för att bli officer ser vi helst att du är minst 20 år och har stor kunskap om- och erfarenhet från spelet.
Vi söker även raidledare med erfarenhet från allt från naxx till icc samt en pvpledare som är intresserad av att skapa premades och stötta de som vill köra mer pvp.

Vi eftersträvar en trevlig, utmanande och rolig spelupplevelse. Vi vill därför att medlemmarna behandlar varandra och andra spelare väl, vi tillåter inte överdriven spam eller att man överdriver könsord, kallar varandra noob, bög osv, -dock har vi för närvarande ingen åldersgräns.

För er som vill raida finns det lite striktare regler, nämligen:
-Att man kommer i tid till och är förberedd.
-Att man använder de addons som är obligatoriska; dbm och omen.
-Att man kan lyssna till ventrilo.
-Att man säger till om man måste gå afk så att vi kan planera för det.

Raidtider kommer att fastställas när vi har fler medlemmar. Tills dess kommer vi köra heroics tillsammans och starta en och annan pug.

Jag håller på att installera vårt nya forum -tills dess kan ni nå mig ingame (-Ahline/Chamira), här på iFokus eller via moo@magicguild.net

Psyflex
0

Bra skrivet hoppas folk tar åt sig av detta.

profca
0

Låter som ett trevlig upplägg. Jag hör av mig om jag gör någon gubbe på "din" server :-) Om det är ok att man är en "Casual player"?

[Tearix]
0

Det är inga aktiva i guildet nu ;) min dator har pajat så kan inte spela så mycket, och då har resten av medlemmarna tröttnat.

profca
0

det var tråkigt:(  Säg till om du får fart på det igen