World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettaddons
Läst 1652 ggr
Abico
2010-03-15 18:51
0

Mage addon?

Min mage på lvl 41 har på senare tid börjat ta lite väl mycket aggro från tanken, det fungerar en liten stund men inte mycket längre Flört

Men så sa en kompis att jag skulle skaffa en addon som såg till att jag fick bort aggro från min mage (eller något sådant). Är det någon som vet vad hon menade för addon och vart jag kan hämta den?

Hanna 

Frida
2010-03-15 19:09
0

Det finns inga addons som tar bort din threat, den måste i sådana fall specca bort. Däremot finns det addons som visar hur mycket threat alla spelare har på den mob som du har som target. Ett bra sådant addon är Omen och finns att ladda ner på Curse. Då kan du se hur mycket threat du har i förhållande till de andra spelarna och på så sätt minska risken att du tar aggro eftersom du lätt kan sluta casta osv.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Abico
2010-03-15 19:31
0

Tack så mycket :)

Hanna 

Abico
2010-03-15 23:38
0

Nu har jag provkört med Omen också, fungerar superbra :)

Hanna 

TStone
2010-03-17 23:19
0

det bästa man kan göra är att använda Omen som Tramptass säger=)

tänkte bara komma med lite framtida mage tipps när det kommer till threat =)

Mirror image: delar din threat till 3 spegel bilder av dig själv, mycket bra i början av en fight så du kan "nuka" direkt =)

Iceblock: en lifesavier =P får du threat, använd denna, du behåller din threat du byggt men dom kommer inte slå dig, å tanken får chans å bygga threat igen =)

Invisibility: tar bort all threat  =)

Abico
2010-03-17 23:32
0

#4 - Tack så mycket! Jag är ny på mage (nåja, jag är väl ganska ny på wow ö.h.t.) och sådana här tips är guld värda :)

Hanna