Sprudlar
Usch och FY! På fredag smäller det, efter mina två månader utan spel kommer jag äntligen kunna spela igen! Skolarbetet avklarat för denna terminen alltså!
Har saknat min lilla träskalle till druid!
Min söta pojkvän ska dessutom ge mig en sådan häringa liten skönhet:
Va kul! Det är alltid roligt att komma tillbaka till spelet efter en längre tids uppehåll. Då har man nya krafter och ofta nya roliga saker att utforska.
När jag såg den där mounten för första gången i början av veckan tänkte jag: "Wow, var får jag tag på en sån?!"
Tjusningen med det hela försvann dock rätt fort när jag såg att den gick att köpa för vanliga pengar. Det blir liksom ingen sport då. 
Hade en kompis som kollat upp försäljningen av den och det hade varit kö (!) för att få den. Nästan 2000 personer satt i kö för att få den skickad till sig in game efter att köpet var genomfört. Väldigt intressant att det är kötid på något som sköts helt digitalt.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jo, visserligen är det kanske lite fusk för att den går att köpa.. men då jag får min lila drake (den av alla world-events) nästa vecka kommer det bli en 310% mount, inte helt dumt! :)
Sen är jag besatt av djur, speciellt hästar.. 
Min guildleader och jag har en liten tävling med.. jag tror jag har två mounts som han inte har.. och han är fly förbannad för det.. haha!
Varpå jag har drygt hälften så många som han har (jag har runt 60)
Ah, ja det skadar ju inte. Den lila draken är ju så ful så den vill man inte gärna använda mer än nödvändigt. Tyvärr är det den ena 310% mounten jag har men jag använder den bara när jag flyger runt och letar efter veins. Tycker det är synd att dragonhawken bara är på 280%, för den är helt klart den finaste mounten i hela spelet.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Ja, det är riktigt synd faktiskt, den borde med ha 310%, eller som den snabbaste man har :) Den är sjukt fin!
nej nej nej nu har ni fått det hela om bakfoten.
Violet proto drake är den finaste i hela spelet :D kan inte vänta på att få lägga vantarna på min egna när brewfest kommer igen. Hehe
Hehe.. jo den är ju inte direkt ful, och 310% flying har jag börjat vänja mig vid nu.. inte dumt alls! Det trevligaste är ju ändå att min flight form också har 310% nu =)