Ja, det var verkligen en läsvärd text det där. Tåls att tänkas på, för alla.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Det som är märkligt är ju hur många gärna vill begränsa antalet timmar framför datorn,men samtidigt är det ingen som reagerar när det spenderas åtskilliga timmar framför dumburken med all dess idiotförklarande och hjärntvättande reklam.
Det anses som normalt att slå sig ner i soffan framför tv-n efter middagen och sedan sitta där resten av kvällen och glo.Men att umgås med sina vänner online ska man inte få göra mer än si och så många timmar i veckan för det kan vara skadligt
.

Jag var också 11 år när jag blev lvl 80 på min orc hunter^^
hahaha jag älskade texten. helt underbart.
#2 jag håller helt och hållet med dig. Har fått otroligt mycket klagomål på mitt spelande på sista tiden. Att jag spenderar för mycket tid framför datorn.
Men sen när mina vänner pratar om alla nya filmer dom har sett, gärna en eller två (!) om dagen. Eller när dom pratar om att gå till solariet och ligga där för att stekas. eller varför inte när dom går ut på groken och super, det ska det pratas om och det är heeeeelt fantastiskt…. hmmm
Känner faktiskt att min tid framför datorn är lite mer produktiv än så. Och sen när det klagas på att spelet kostar pengar varje månad… ja men vad gör inte en öl då?