World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 2197 ggr
Emmieline
0

Fy * för hackers!

Igår, vart min killes wow acc hackat. OCH jag som var online tänkte inte på det utan bara "jaha har han en sån dag idag" och f*n heller han vart hackad på alla sina lvl 80 gubbar utom sin mage som var i SFK , så fy *** för hackers, har dom inget ***** liv? ska dom bara förstöra för oss andra? vi som får skiten och sätta igång att kontakta GM's att vi har blivit hackade och rånade inte bara hans gubbar utan vårat Guildbank hade oxå blivit det. nej fy för dom. mådde skit när jag fick reda på det, och jag hade varit online när han blev det och tänkte inte ens att det kunde hända en. mest av allt inte ens egna kille eller vän.. men nu har det hänt min guild 2 gånger på 3-6 månader att bli hacked av en.. men herregudinna till att vilja göra en att sluta bara för den skiten som dom gör för oss spelare som inte vill ha nått med dom att göra eller med goldsellers som säljer guldet som dom tar av andra personer's acc som har blivit hacked…

nej fy f*n för hackers

Punkten
0

Förstår precis vad du menar. Det är så trist när de där händer. Varför ska man förstöra för andra? Det är i alla fall skönt att GM brukar ge tillbaka allt som man har förlorat.

Emmieline
0

japp det e bra tur det. annars hade dom fått med mig att göra xD

rumpino
0

=(

guld får man väl inte tillbaks?

jag har precis beställt en såndär authenticator.

Punkten
0

Nja, där har det vrait lite olika. Jag har kompisar vars konton blev hackade och vissa fick tillbaka guldet. Men som det verkar är det väldigt ovanligt. Måste dock säga att det är en ganska liten förlust om man jämför med alla annat man blir av med.. guld går ju snabbt att skramla ihop igen ;p

Emmieline
0

jo killen fick tillbaka guldet tillslut (fast jag gav han 400g ifall att han inte skulle få till baka (vart själv pank då =P))

Punkten
0

Haha, men det var i alla fall snällt av dig.. tecken på äkta kärlek? ;p

Emmieline
0

hehe, ville ju inte att han sdkulle dra från wow^^ då har man ju ingen att retas med =)

(plus jag e hellre pank än att ha pengar medans nån annan e pankare än pankast)

Punkten
0

Jag har fått min sambo att länsa sitt konto för min skull ett antal ggr för att inte jag skulle sluta när jag höll på att lära mig spela och inte orkade lägga ner så mycket tid, så förstår vad du menar ;p

Emmieline
0

jahap nästa av mina polare har blivit hackad i går.. fy tusan vad dom förstår för oss andra-,-

Rustibus
0

Ett tips är att använda Blizzards Authenticator,Det är en billig peng att betala för att skydda sitt konto.

Emmieline
0

dom ska skaffa det^^ själv har jag bytt lösen ord igen ..(byter ca 1 gång i veckan) mååånga papper går åt xD har noll minne

Mosaik02
0

jag instämmer skaffa en authenticator så slipper man förhoppningsvis att bli hackad och sen ta det mycket försiktigt när ni ska ladda ner Addon och liknande ladda inte ner vad som helst och gör det ifrån sidor som är rena Curse WoWinterface o liknande

istället för att slösa en massa papper när man byter lösenord så rekommenderar jag det här programmet där kan man dssutom då hjälp med att skapa ett starkt lösenord

Ijin
0

Öh.. bara så du vet, hackers hackar andras konton som "jobb".

Det är goldsellers som gör det, det är inte direkt så att dom farmar upp guld eller något. Dom hackar sig till det. Dom gjorde det med mig här om dagen, så jag har köpt den söta lilla dosan jag med.

Därför man aldrig ska köpa wow guld. För det är en rätt stor chans att det är stulet.

rumpino
0

19maj beställde jag min authenticator .. inte fått den än. hur lång tid tar det?

Frida
0

#14 Det tar några veckor. Jag minns inte exakt vilka datum som vi beställde våra eller vilket datum vi fick dem. Men det tog runt tre veckor.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Mosaik02
0

3 veckor jösses alltså Obestämd det där tycker jag låter länge

men jag hittade det här på deras hemsida och att det kan ta lite tid innan det kommer fram

däremot så har jag aldrig råkat ut för det max 3 dagar har det tagit för en leverans för att komma fram dessutom så leverar dom det hem till dörren väldigt smidigt