Raiders?
Finns det några raiders här?
Hur ofta raidar du, och vilken instans?
#1 Nice! Hoppas ni tar han på 10man:)
Vi var runt 38% på 25man igår faktiskt:D
våran guilds bästa tank leava i förrgår :/ kommer inte bli så bra försök på lk nu :(
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Nja, jag raidar egentligen men har just nu ett litet uppehåll fram till efter midsommar. Vi kör onsdag och söndag 20:00-23:00. Strict 10 casuall guild som just nu håller på att geara upp två nya rekryter som är stand in för oss tre som "inte är med längre". Så det blir mest farmande av ICC och VOA. Har ännu inte tagit Lich King men fått ner honom till 17% som mest.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#4 Han är ju nästan död vid 17%:D
Men bara nästan, 7% är mycket att ta när man redan förlorat två DPSare.
Värdinna på Fantasy
Vår guild raidar 25 man ICC 3 dagar i veckan,och däremellan 10 man ICC.Ibland kör vi nån Totgc och nån Alt raid bara på kul.
när kan man börja raida igentligen?
#8 Det finns olika raider eftersom "end game" har varit vid olika levlar. Från början var det vid level 60, sedan kom The Burning Crusade och nya raider för level 70 lades till. Och nu är det vid level 80. De gamla raidinstanserna finns kvar (två gamla level 60 raider har dock gjorts om för level 80), men när man pratar om att raida idag så är det de sista raiderna för level 80. Och när Cataclysm kommer så kommer det bli raider för level 85 som gäller istället 
Värdinna på Fantasy
Min guild kör bara raider onsdagar och söndagar 19.30-22.30 numera.. dock är det dåligt med folk under sommaren.. =) Eller.. sedan i februari ungefär har vi inte kört icc 25 med guilden =/ lite trist när folk bara droppar in ibland..
ICC 10 blir det desto oftare, men då jag inte behöver gear därifrån längre brukar jag låta de som är lite sämre gearade få gå före mig.. =)
mm sommrar är vekligen dött flera guilds som gått i graven på min server på bara några veckor.
Det är trist men förståeligt, men jag undrar också hur de tror att de ska kunna 'återuppstå' av sig själva när sommaren är slut om ledarna bara struntar i guildet i 5 veckor ;p
Jag har inte raidat sedan min förra guild gick i graven tyvärr vi hade jättekul sen ballade några ur (en av dom var den ledande guild leadern) så sist raida jag 2 ggr i veckan Ulda och Naxx om vi inte kom på att vi skulle göra något mer för skojs skull som naxx 10 eller typ ZG mount runs..
jag ahr lagt raidandet lite på is. Jobbar skift så det är så svårt att hitta en grupp som är förstående till att man inte kan gå samma tid alla veckor.
Så det blir till a pugga för mig.
Försöker göra icc25 varje vecka. 10 man skiter ja i då ja inte kan få något mer gear därifrån innan man kommer upp på dom högre bossarna vilket är svårt i puggs.
VOA sker varje vecka dock, vill ha det där mountet.
ToC är en av mina favorit raider så den går jag då och då bara för skojs skull och om någon vän behöver hjälp.

fick han till 38% förra försöket :)