Vilka andra spel?
Vilka andra spel spelar ni ( som har tid)
jag har köpt mortal online ett "svenskt" sandbox spel men jag väntar fortfarande på att kunna logga in hehe.
Skulle också villja testa allods som är ett "gratis" mmo men jag verkar inte kunan ladda ner det.. det stannar varje gång på 80%, något knas =(
sedan kommer ju guildwars 2 men vet inte om jag är så sugen på det, gillade aldrig ettan ( utan expansions).
om du menar spel som liknar WoW lite så har jag testat
Aion: riktigt kul spel fram tills lvl 10 och man får flygtekniken tyvärr är den riktigt dålig och man kan bara flyga lite grann
Age of conan: gillade jag inte alls riktigt våldsamt och liknar väldigt mycket en dålig kopia av WoW
Warhammer online: rätt kul spel men kändes oxå som en blek kopia av WoW tyvär
och så en stor favorit enligt mig som inte går att spela online Fable jag har spelat 2 Fable the lost chapters och det gillade jag verkligen stridstekniken är riktigt svår men det gör oxå att man får tänka till lite
men oavsett vad jag än provar för spel så återkommer jag alltid till WoW det finns bara inget spel som kan fånga en på det viset 
mm. även de stora företagen gör en stor miss tex i spel som aion, supporten är urusel, även om man väntar en dag på support från gms så finns det iaf och det fungerar okej jämfört med många andra.
har spelat allods en stund nu, gillar grafiken, men tycker spelarna var alldeles för otrevliga :p
De gånger jag har tid över sitter jag gärna med The Settlers II och VII. Brukar spela lite olika PS3-spel men det är oftast inte långa stunder och då bara för att testa dem. Jag och konsollkontroller kommer inte riktigt överens så jag tröttnar fort när det inte går som jag vill. 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Det jag spelar mest nu när jag inte "wow:ar" så spelar jag Dragon Age: Origins (och expansionen awakening)
Vad gäller allods så testade jag det ett tag också. Det är upp till var och en men jag var tyckte det var så där. Hoppas i alla fall att du får ner det till slut så att du kan skapa dig en egen uppfattning :)
När jag inte lirar wow lirar jag xbox som left 4 dead, HD trial, seen it, assasins creed osv.. dock inget som liknar wow.. vill bara hålla mig till ett mmo spel.
Jag brukar spela Left 4 Dead 2 :P
och jag spelar ibland, Dofus 2. (=
Malteråttan (L)
annat spel?! förstår inte frågan finns väl inga andra spel än WoW :P
hehe
jag brukar spela warcraft III kartor
#6 online eller ensam?
Online :D

väntar nu på srtarcraft II som kommer ut nästa vecka om jag minns rätt :-) Annars kör jag en del smpåspel som typ mafia wars och sånt på facebook :D
cs