World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettdeath-knight
Läst 1897 ggr
fckingdead
0

Death knight specc.

Jag undrar om de finns någon bra build, Som man helst inte är självaste ''tank'' på.

Malteråttan (L)

[Sephrenia]
0

Jadu det finns ett bra antal kickass guilder men det är svårt att ge tips när man inte vet vilken fraktion, server osv du tillhör ifall du inte vill betala massa cash för fraktion byte och transfer.

Frida
0

#1 Frågan var nog vad för talent build som var bra för Death Knights.

#0 Du vill alltså ha en DPS build? För det står ju bara mellan tank och DPS för en DK.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Sephrenia]
0

Haha jag läste guild, sorry.

Jag tycker bästa speccet för dk är att plocka i blood och unholy, kan dock inte upplägget då jag la min dk på is för ganska länge sedan.

fckingdead
0

ja. dps build, just nu har jag bara fyllt i unholy, Men tar inte så bra skada känns de som.

Malteråttan (L)

Frida
0

Vad jag minns så finns det inte några "måsten" när man plockar ihop talents för en death knight. För en del klassers så finns det mer "bestämda" speccar som man ska ta om man vill göra det ena med det andra. Men för death knights är det väldigt fritt. Precis som Sephrenia säger så är blood och unholy de två träd du kan plocka ur, vad jag har hört i alla fall. Jag har aldrig orkat levla upp en death knight till 80, men genrellt gäller för alla klasser att man inte bara ska koncentrera sig på ett träd.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

rumpino
0

jag levlar en dk nu, mest instanser o kör unholy o tank. går ok än så länge. vet att det inte är optimalt att köra unholy som tank, vad jag förstår är det blood som gäller. men jag gillar unholy då du har en ghoul med dig, speed increase på mount o feet, man rör sig ju ganska mkt när man levlar. jag är lvl 66 nu.

[Sephrenia]
0

Jag tycker man plockar fram till bloodworms och lite där efter i blood trädet och jagar dieseasen i unholy, där är mitt ultimata dps specc för dk.. men jag kan ju ha fel.