Trialversion trots uppgradering?
Hej!
Hoppas någon kan hjälpa mig att lösa detta. Jag skriver åt min son som har haft trialversionen. Nu betalade vi för en månad, laddade ner uppgraderingen, vilket verkade gå bra. Det står när han loggar in att han har en månad kvar, men, när han ska tex trada så står det att detta ej går att göra med trialversionen!
Någon som vet vad som är problemet?
Otroligt tacksam för svar!
/Lisa
De har nog bara inte aktiverat accet eller nåt kan ta sin lilla tid de där..
Har det löst sig nu föresten?

tack för svaret! då får jag väll se om några dagar om det går för det går fortfarande inte.
mvh/ max, det är jag som spelar :)
Har ni köpt spelet också (det framgår inte tydligt av informationen ovan)? För det går inte att enbart köpa till en månads speltid som läggs till på trialversionen.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

vet faktiskt inte!
betalade via blizzards sida för 30 dagar (ca 15 euro) efter att tralversionen gått ut, men det verkade vara riktiga spelet, vi har laddat ner det och så, …..
Ja då verkar det som att det är spelet ni har köpt (första månaden ingår ju där). Enbart 30 dagars speltid kostar 12,99 euro medan spelet går på 14,99 euro.
Då kan det nog vara som Sigrun säger. Men jag tycker att det är konstigt att spelet inte har uppdaterats vid det här laget i sådana fall. Har det inte ordnat sig i morgon rekommenderar jag att ni kontaktar Blizzard.
Värdinna på Fantasy
Ring blizzard men gå in först på europeiskt wow /battlenet sidan och kolla på hans account vad det står för det finns ganska mycket info om vad man har osv, det kanske är något ni glömt fylla i.
Har det löst sig?
Värdinna på Fantasy
Det tog några dagar efter jag hade trial och uppgraderade till det riktiga innan jag kunde tradea med någon, ytterst irriterande men allt kan ju inte hända på en gång…
lurvponnyn.vimeddjur.se