Buggad installering/patchning
Nu har jag tröttnat!
Köpte ny dator i februari och installerade wow från blizzards hemsida, precis som på den gamla. Men redan från början så har jag haft problem varje gång en ny patch har kommit. Den installerar uppdateringen upp till 70% och sen säger den följande:
"The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)"
Så sedan i februari har jag varit tvungen och av- o ominstallera allt varje gång en ny uppdatering har kommit. Vilket ju tar sin lilla tid o är ytterst irriterande när man bara ville sätta sig ner o spela ett tag…
Någon som kan hjälpa mig?
(Innan någon rekomenderar det så kan jag säga att jag har inte köpt någon cd, så jag kan inte installera den vägen…)
Eftersom det är ett återkommande problem så skulle jag göra precis som felmeddelandet säger: kontakta supporten.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
På det officiella forumet finns även en tråd med blå poster om problem vid installation och patchning. Tråden hittar du här.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Misstänkte det
Får kontakta dem nästa gång det händer för det lär det ju göra…
vad har du för operativsystem?
låter lite som felet man kan få på Vista där patchen går till 70 och sen får man problem lösningen är att stänga en process i aktivetshanteran minns inte vilken nu men om du googlar på det så borde du hitta svaret
har du fler hårddiskar eller partioner? att installera spelet någon annanstans än på C disken brukar lösa många problem
eller så får du kontakta Blizzard och se om dom har någon lösning på ditt problem

Har windows 7 och inga extra hårdiskar eller nåt…

detta brukar hända för mig med.sätt in wotlk skivan och prova att installera patchen.det funkar för mig.