Vad göra?
Hej! lyckades sabba mitt enda vapen igår,då jag råkade ha klickat på en "pryl" i backpack,vilket jag ju inte såg innan det varförsent,fick bråttom att skjuta eldklot på en fiende.vilken i sin tur innerbar att grejen jag råkat plocka ur backpack fastnade uppepå min "vapenknapp" o nu går det ju inte få bort den igen!!!!
Hur återställer man "vapendocken"(el vad det kallas)alltså flyttar på det man har där? hoppas innerligen inte att man måste köpa nytt vapen,då jag har för lite pengar ännu,o då det var mitt enda vapen så kan jag ju heller inte få in mer pengar…..
man ska väl inte vara tvungen att börja om o göra en ny gubbe,vore ju tradgedi!!!!!HJÄP!!!!! nån som vet??
Har du kvar det gamla vapnet i väskan?
#1 nej den har aldrig funnits där,har nyss börjat spela o detta vapen var med ifrån början(inget jag köpt)Den nya"healing-grej" fanns tidigare i backpack(den som fastnade på mitt vapen i vapenraden),men sålde det i förhoppning om att den då skulle försvinna ifrån mitt vapen där den nu sitter fast,vilket inte gick……….går det lösa tror du……..?
Hänger inte riktigt med på vad du menar, kan du ta en printscreen på vad du menar i teorin?
nej vet ej hur man gör…….men tycker iaf det borde gå att lösa…..frågan är ju hur……..
Det låter helt enkelt som att du bytte vapen. Ditt gamla vapen ska då ha hamnat i din backpack. Om du inte av misstag sålt vapnet så har det inte försvunnit eftersom det kommer upp en ruta där du måste verifiera att du vill slänga ett item, inget försvinner per automatik på det sättet.
För att ta en printscreen på Mac, använd tangent kombinationen kommando-skift-3. Då skapas en PDF-fil på skrivbordet med en bild av det du har uppe på skärmen.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag misstänkte att den var i väskan men blev sen osäker på det eftersom du lyckades equipa den andra så kanske du skulle ha gjort tillbaka det.
# får se om jag hittar den då,för jag har inte sålt det el tagit bort det…men i backpack finns den ju inte,får väl i värsta fall se om det finns nåt billigt vapen att köpa som passar redan nu t.v………….suck……….
#5 har kollat igen,o verkar tyvärr som du har rätt,jag måste ju vara totalt superklantig asså………har troligtvis sålt vapnet av misstag….ska se om jag kan lösa det…….tack iaf…