Hackad?
Ser ut som ngn idiot har kommit in på mitt konto? Har fyra fem mail från "Blizzard" och sen ett tyskt mail?
Kan inte ens logga in på Battle.net, den säger att min email existrerar inte.
Vad är det som hänt?
Tydligen bannad i 3 timmar med?! Jag har fan legat inlagd på sjukhus hela helgen :o
ÖVersätta?
"Sehr geehrter Kunde,
wir möchten Sie hiermit davon in Kenntnis setzen, dass wir Ihrem World of WarCraft Account eine Verwarnung erteilen mussten und dieser für die weiter oben angeführte Zeit gesperrt wurde. Wir bedauern, dass wir diese Maßnahme ergreifen mussten. Es ist jedoch im Interesse der World of Warcraft-Community und der Integrität des Spiels.
Bitte beachten Sie, dass bei etwaigen weiteren Verstößen gegen unsere Regeln und Bestimmungen, dieser Vorfall mit berücksichtigt wird, wenn es um Maßnahmen gegen Ihren Account geht. Dies kann sowohl weitere Verwarnungen, als auch vorübergehende Sperrungen Ihres Accounts beinhalten und kann letztlich zur permanenten Sperrung des Accounts führen."
Kontakta Blizzard med en gång!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Finns 1000 olika mailaddresser Oo
Jag kom in nu på min anv, men den är liksom bannad i tre timmar. Tänkte logga in ohc se om jag är hackad och sedan öppna en ticket, går de prata om sånt där?
Om du inte redan har gjort det, byt lösenord!
Värdinna på Fantasy
Ja det har jag
Jag kan inte tyska, men jag översatte på google översättning. Det blev såhär
"Bäste kund,
Vi vill härmed detta innebära att vi var tvungna att ge din World of Warcraft-konto och en varning om att var stängd för ovan nämnda period. Vi beklagar att vi var tvungna att vidta denna åtgärd. Det är dock av intresse för World of Warcraft gemenskap och integritet spelet.
Observera att om ytterligare brott mot våra regler och förordningar, är den här händelsen beaktas när det gäller åtgärder mot ditt konto. Detta kan ytterligare varningar, och inkluderar tillfälliga stängningar av ditt konto och kan i slutändan leda till permanent stängning av konton."
#6 Men det stod aldrig då varför jag blev avstängd en stund? :S
#7 Har du inte öppnat en ticket för att prata med en GM som du sa tidigare att du skulle göra? Om inte så bör du kontakta Blizzards Account Security Support.
Värdinna på Fantasy
Har pratat med dem, dem misstänker trojan/keylogger i datorn :)