Guild progress
Ni som är med i raiding guilds, vet ni vad ert guild har för rankning? Om inte ska ni besöka GuildOx. Där kan ni se hur ert guild ligger till i förhållande till andra guilds på er server eller i Europa och hela världen.
Skriv gärna en kommentar om hur det ser ut för ert guild.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Mitt guild, Stampede på Alonsus, är ett strict 10-manna guild och har följande rankningar:
- Realm rank: 4
- EU rank: 460
- World rank: 1052
Inte så illa för ett casuall guild som raidar två gånger á tre timmar i veckan. Vi låg på andra plats innan Icecrown Citadel kom så det känns lite surt nu när vi halkat efter en aning.
Värdinna på Fantasy
Hahah kul att min gamla guild Crystal Castles som kollapsade nån gång för längesen förra året ligger realmrankad 67 på stora servern Al'Akir xD Jag trodde den var jättedöd men vi hänger på även i efterlivet ser det ut som!
#2 Vilket system är det? 25, 10 eller strict 10?
Stampede ligger stadigt kvar på en fjärdeplats på Alonsus, men rankningen är lite annorlunda vad gäller Europa och världen. I skrivande stund ser det ut som följer:
EU rank: 260
World rank: 647
Det är kul att se siffrorna ändras även om vi inte får så många nya achievements. Förmodligen är det många guild som passerar gränsen för att få kallas strict 10-manna.
Värdinna på Fantasy
#3 Det var 25-manna content =)
Har vi inga andra här som vågar dela med sig av sitt (raid)guilds rankning?
Just nu ligger vi på tredje plats på servern (Alonsus). Vilket inte är någon större nyhet egentligen, men kolla in de två andra rankningarna:
EU rank: 45
World rank: 125
Snart syns vi på världslistan! 
Värdinna på Fantasy