World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettpvp-player-vs-player
Läst 1926 ggr
Frida
0

Rogue mot Paladin

Jag har börjat jaga efter achievementen Gurubashi Arena Grand Master som går ut på att man ska lämna in tolv stycken Arena Master items. Jag har lyckats få tag i tre stycken, men jag har tuff konkurens mot flertalet andra spelare varav majoriteten är level 80 paladiner. Min fråga är helt enkelt om det finns någon som har bra PvP tips för en rogue som ska ta ner en paladin (oavsett specc)?
Eller det kanske till och med finns någon paladin här som vill avslöja hur man enklast gör slut på en ljusets riddare? Flört

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Rebiz
0

Vill gärna veta med Oskyldig

[kadea]
0

Jag spelar själv retri pala, även om jag e pve speccad e det väldigt svårt att få död på mig om jag använder alla mina cd´s. visst går det men rogue e i stort sätt chanslösa mot paladiner. tyvärr

holy pala kan knappt någon döda,  de healar extremt mycket och bra. Tanks, gör cp skada och tål hur mkt som helst. Retri e bara allmänt äckliga att möta.

Frida
0

Usch, det var ju inte det jag ville höra. Flört

Men men, jag får väl helt enkelt stå mitt kast då och hoppas på överraskningsmomentet. Det har fungerat en gång i alla fall.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[kadea]
0

hehe, eller att du hittar en mindre skillad person så lär du äga h*n lätt :D

ssofia
0

Då min main är druid borde jag ha svårt att få ner paladiner, men det brukar gå rätt bra. Har tre stuns jag kan använda då jag pvp'ar som melee dps eller healer..), och det brukar räcka för och få ner de flesta paladiner jag brukar möta, oavsett specc.

Hatar bubblan dock. Fullständigt avskyr den. Usch!