Operation Gnomeregan
Återtagandet av Gnomeregan har börjat! Om du spelar Alliance bör du skynda dig till Tinker Town i Ironforge och börja questa för att förbereda invasionen.
Det är många små quests som är roliga att göra. Själv sitter jag nu och skrattar åt att de bland annat har använt tal som finns med i filmerna Independence Day och Braveheart 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Kuligt! Förstod inte riktigt vad som stog i det där mejlet man fick:) Spelar det någon roll vilken lvl man är för att göra questen? Annars så ska jag kolla in det när jag kommer hem från skolan :D
Jag påbörjade questen, men kan inte fortsätta. Tror man måste vara 80 för att kunna göra alla questen och få achive…
//Elin

Jag har gjort både operation gnomeragon och att ta tillbaka echo isles.Tyckte att båda var roliga men gillade slutet av ta tillbaka echo isles mycket bättre.Men jag tyckte lite synd om gnomerna.
Gjorde operation gnomeregan.. ogillade slutet dock :(
#5 Varför det?
Värdinna på Fantasy
#6 trodde man skulle få slåss mot han den där ledaren som har invaderat gnomeregan
jag och en guildie peppade upp oss inför det.. och nä.. så besvikna vi blev :P
jag har gjort båda två och dom va riktigt roliga men jag tyckte synd om gnomerna som blev utkastade 
jag gillade speciellt att Questerna va solo genomförbara man slapp leta grupp och snacka taktik och sådant utan det va bara att köra på
den största nackdelen va väl att det va så mycket folk så när fighten väl började så säckade min stackars dator ihop och jag hade 0.7 i framerate men som tur va så blev jag inte DC och när fighten väl va över så orkade datorn med igen
#7 Ah det kan jag ju förstås förstå. Jag hade också väntat mig lite åt det hållet. Men något måste ju hända på den fronten inför Cataclysm så vi får hoppas att vi får vara med och banka lite på honom 
Värdinna på Fantasy
jag gjorde den idag :)