World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettwow-videos
Läst 2601 ggr
Frida
0

WoW Jocke

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ni har kanske sett den, men tidigt i morse va första gången jag fick se WoW Jocke (Björn Gustavsson). Jag skrattade så jag grät! Vad tycker ni om klippet?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Frida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och här är klippet från Parlamentet som nämns i videon ovan.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Punkten
0

Jo, en klassiker ^^ Tom mamma går hemma och skriker eliiiiiit, sen får man så klart alltid ett sms klockan 13:37 ;D

Mosaik02
0

jag tycker den är rent ut sagt vedervärdig….

mitt ex som inte spelar WoW och fattar inte alls va det är såg den här videon och krävde att jag skulle sluta att spela….kul hmm nej

jag gillar inte såna här videos för det behövs inte att man spär på myten om WoW att börjar man spela så kan man inte alls kontrollera det man blir nåt slags konstigt freak

sen är väl min humor rätt udda oxå och jag förstår mig inte alls på vad som är kul i videon

Rustibus
0

Tror att man ändå måste ha lite självdistans för att se det roliga i den, man måste ju förstå att det som visas i videon är en parodi på alltihop och kan man inte se det som lite självironiskt så bör man nog inte heller spela spelet ;) Man behöver inte ta allting på blodigaste allvar.

Själv så har jag skrattat många gånger till WoW Jocke tycker han är helskön ;))

"Du e som en priest som inte healar"……….lol ;)

rulda
0

hahaha älskar klippet från parlamentet. just den kommentaren "du är som en priest som inte healar" haha har en vän som är shadow priest och hon har fått höra det ganska många gånger ^^

Sigrun
0

Tycker inte heller han är säkert rolig inte träffsäker alls! (menar här just själva wow jocke klippet och där fånar han sig med watch out, är ngt med klockan, så dålig på engelska är knappast svenskar idag)

Det enda klippet som var någorlunda kul var från parlamentet men jag är även väldigt anti mot björn gustavsson han e så fånig och vadå gått in i väggen?! LOL säger jag bara.

Sigrun
0

menar finns inge leather shields, finns inga wizards, han har inte gjort ngn research alls..

dock som de andra nämt är just det där med du är som en priest som inte healar, det är sånna som du som skapar hat på internet är rätt kul..

Jenahbella
0

haha jag tycker de e kul :) 

#7 fast de e ju de som e charmen, i parlamentet så driver han ju med de spontant, i wow jocke klippet har har ju läst på mer och där säger han ju med att björn gustavsson e en noob som inte vet att de inte finns lether shields ;)

Rebiz
0

#8: läst på och läst på, han har ju spelat wow själv förut, så tror han vet sånt innerst inne  ;)

Jenahbella
0

#9 okej, visste inte att han hade spelat :P men då har han väl tänkt efter mer den här gången då ;) haha

komkoma
0

Tycker wow jocke är sjukt kul, Kan kolla på den många gånger om.

Jävligt kul att dra "Här kan man va, Å här kan man va, ….Å här kan man va"

Gjorde det helt random på en förfest å träffade sniggaste wowkillen på det sättet haha

Jenahbella
0

haha den där "Här kan man va, Å här kan man va" kör ja å mina kompisar hela tiden ^^