Cataclysm är snart här
Nu börjar det närma sig med stormsteg. PTR för den stora patchen 4.0.1 (som kommer innan Cataclysm) har varit igång ett tag och den bjuder på många stora förändringar. Jag har testat den lite och det finns mycket att se fram emot redan i patchen.
Innan Cataclysm släpps kommer det komma ännu en stor patch (4.0.3) som kommer att förändra Azeroth för alltid.
Så hur ser tidsplanen ut egentligen?
Det viskas om att 4.0.1 kommer komma redan nästa onsdag medan Cataclysm kommer släppas runt den sjunde december. Personligen hoppas jag innerligt att det senare datumet inte stämmer eftersom jag då befinner mig i Kenya.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag har hört från Game att cata kommer nån gång i november..
Än finns det inget definitivt datum. Det är även sagt att 4.0.1 kanske kommer 13:e oktober istället för 6:e.
Vad gäller Cataclysm har det sagts (blå poster på de officiella forumen) att den nya arenasäsongen ska ta fart en vecka efter att Cataclysm släppts. Och nu senast var det en blå post om att den nya säsongen ska börja 14:e december…
Värdinna på Fantasy
Japp:D Så 7:e december är det som dom siktar på. Men det är mycket som ska klaffa då. Och vi alla vet att blizzard inte kommer släppa något som dom inte är nöjda med:P
Precis! Jag håller tummarna för att de skjuter på det hela till 14 december (eller senare). Jag hade ju planerat att sitta hemma första veckan och bara spela och det blir svårt att genomföra när vi är ute på savannen 
Värdinna på Fantasy
Jo, jag med faktiskt…
hehe ta med laptop och comviq sutf :P
nä men skämt å sido jag vill få så lång tid på mig som möjligt för att få tid på mig att tex göra ICC 10 åtminstone och jag vill ju få klart An' qiray temple achivementen.
Nu gäller det! Imorgon är det extended maintenance fram till 12:00. Räkna dock med att inte kunna logga in fören fram mot eftermiddagen då den nya patchen (4.0.1) kommer appliceras och sådant är alltid klurigt.
Har ni förberett er för alla förändringar som sker imorgon?
Värdinna på Fantasy
Japp! Massor!