World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1321 ggr
Rebiz
0

Nya Patchen

Kul att veta vad tycker ni om Patch 4.0.1 än så länge :)
Bra eller dålig?

[Cavalli]
0

förvirrande skulle jag säga. mycket att vänja sig vid, och vänja sig av med.. Men i stora hela så säger jag bra. Bra med lite omväxling

[kadea]
0

Mycket nytt, just nu e allt en besvikelse. Gått från 9 k dps till 6 k dps… inte riktigt nöjd men får väl läsa mer hur retri pala funkar..

Känns riktigt surt me från att kunna spela alla mina olika chars perfekt till att vara helt lost ..

kul med förändring men än så länge känns det bara dåligt. Tillomed känslan av att jag borde sluta har kommit fram.

Mosaik02
0

jag saknar ord alltså Skrattande det känns som ett helt nytt spel och jag älskar det

men oj va förvirrande det är på samma gång ingenting är som man är van vid och det är mycket att läsa

och äntligen äntligen så har det hänt nåt med Hunters jag är alldeles lyrisk över alla dom roliga och bra förändringarna att slippa manan är underbart och att man kan enkelt byta mellan djur är himla kul nu slipper dom stå och damma i stallet spellsen är oxå bättre

Paladin förvirrande och vad tusan är det för ful skylt dom har fått under sitt poträtt usch alltså holy power eller vad det nu är får fortsätt lura på detta

Priests suck skulle göra Dailes och det kändes som om jag gick på en landmina snordöd innan jag hann o blinka jag stod som ett fån och undrade hur gick detta till insåg sedan att dom har blivit rejält nerfade och bubblan är inte lika bra som innan

nåt jag är riktigt förbannad är över Blizzard att dom inte informerade om patchen och vad som händer när man installerar den för nedladdningen är bara ungefär 5 GB men för att installera den krävs ungefär 25 GB som man sen får tillbaka förvirrande och väldigt upprörande för mig tog det över 1 dygn att få ordning på det hela och fick ominstallera hela spelet och det är inte alla som har stora hårddiskar med massor med plats och om man hade fått veta detta i tid så hade man kunnat åtgärda det

men men med lite envishet och tålamod så får man ordning på allt

komkoma
0

ja är bara så jäkla vilsen! helt tomt i gillet såhär på morgonen med så man har ingen att snacka om det med:/

RosaKiwi
0

Jag tycker allt e trevligt, men jobbigt…Dock så blev jag VÄLDIGT besviken på att min druid bara kan ha treeform i 30 sec och sen e där cooldown =( =( =(

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Xanthiimii74
0

Jobbigt och förvirrande tycker jag. Vet inte hur jag ska lägga ut mina talentpoint på min hunter level 80 riktigt. Saknar mit pilregn.

komkoma
0

ja, vollyn va ju så fin!! Och dragonhawk, den saknar ja nästan mest.

Gjorde pinsamt lite dmg igårkväll, idag ska ja bara kolla över mina talents å nya glyphs

Jenahbella
0

Jag tycker att det är jättekul :) 
massa nytt att sätta sig in i men över de hela bra,
många i min guild e dock missnöjda.

[Tearix]
0

dom har ju totalt förstört resto druids =(

Jenahbella
0

#9 min pojkvänn håller med :( han har tappat spelsuget helt nu :(

[kadea]
0

#9 såg det :( :(   så trist!

Har inte ens vågat testa mina andra chars. Har precis lärt mig att spela retri palan.. visst aoe dps e inte alls lika bra som förut, kommer inte så mycket högre än 15 k aoe i icc10. medans jag lätt ligger på 11 k + i dps på singel target. Rätt nice att dom boosta mer på singeltarget. Men fortfarande rätt så missnöjd.