World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etiketthunter
Läst 2103 ggr
komkoma
0

Alla dessa förkortningar

Hade just en arg druid som skrek på mig i en dungeon, han spammade massa förkortningar om vad han tyckte att jag skulle göra, de flesta hängde jag ju med på.

Vid upprepade tillfällen sa han att jag skulle FD, menade han Feign Death tro? sen MB?

Sen fattade han inte vad f*n jag höll på med eftersom ja inte använde varken volley eller dragonhawk aspect, men då fick jag helt enkelt infomera honom om att de inte fann kvar.

kicki13
0

Kan bara hålla med, jag själv undviker dungeons. Lite trist men jag orkar inte med sådant. Så det blir med solo spel för min del, det går bra det också. Skrattande

komkoma
0

men det e ju där man får alla fina saker, points osv?  Du får hitta ett schysst gäng att spela med som istället för skäller, lär dig =)

kicki13
0

Jo jag har förstått att det är där dom bättre grejorna finns.

Med min lvl80 hunter är jag med i ett svenskt guild men alla är ju så duktiga och ska bara göra svåra dungeon och jag har bara några få gånger spelat dungons, så jag kan inte alla dom där sakerna än.

Men kanske med min warlock som jag håller på att lvl upp,  där har jag hittat några att spela med. Så kanske jag hittar någon som kan lära mig lite hur man gör Glad

komkoma
0

Hmm, ja man lär ju sig under tiden så att börja köra när man redan är lvl 80 kan ju va lite svårt kanske.

Annars kan du ju säkert få gå med för att lära om du bara frågar dem? Ibland har de ju tid att "lulla" igenom en lätt.

Frida
0

#0 FD är förmodligen Feign Death, kan inte komma på något annat. MB är mana break. Det finns planer på en lista med de vanligaste förkortningarna som brukar användas i spelet. Har bara inte fått tummen ur att författa en sådan.

Och sen ska man inte alltid lyssna på sådana där stollar. De vet förmodligen själva inte vad de sysslar med, vilket du illustrerade så fint med att han inte visste att de tagit bort Volley med mera Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

komkoma
0

Tänkte oxå att det va mana break han menade, men kollade de andra och det va ju ingen som ens behövde mana.

[Theriss]
0

Han trodde säkert du hade mana fortfarande =P

Jag har också ganska svårt med alla dessa förkortningar.. fattar inte alltid vad som menas.