Vilken server rek. ni?
Hejsan!
Vill spela Alli som sagt på en annan server…men vilken ska jag välja?
Gärna en där det e mkt folk, många svenskar är inte helt fel. Vilken rek. ni?
Många svenskar som spelar Alliance, det skulle kunna vara Neptulon det.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Ganska så mycket svenskar på Bloodfeather, dessutom finns jag där =)
haha oki =)

Det finns jätte många svenskar i stormscale.På horde sidan tror jag.
Finns massor av svenskar på shattred hand, horde sidan. Dock väldigt många unga där…
Möter väldigt många svenskar på Trollbane som alliance. Har en polare som spelar som horde på Vashj, ska vara en svensk realm som många svenskar spelar på, vet dock inte hur sant det är.
möter väldigt mkt svenskar, Och för att inte tala om Danskar dagligen hela tiden på Doomhammer, på ally sidan då.
Finns en helt del helsvenska gillen, som alla ja har varit med i trevliga å schyssta.

Många svenskar på båda sidor på Outland. Ganska många som spelar på den servern, men man springer alltid på en massa svenskar.. vi är överallt :p
På min server är ungefär vart 5e ally spelare Svensk..
Dunemaul heter den.. dock är det ca 5 hord som räknas på 1 ally.. inte riktigt lika kul om man tänker på t.ex voa..
många svenar på spore och ravenholdt på båda sidorna
Oj alla säger olika :P det e så svårt…som horde spelar jag på shettred hand…Har provat och göra en char på Neptulon…har inte riktigt stött på så många, men är bara lvl 11 där så :P
Varför vill du vara på en server med mycket svenskar? :)
Alltid kul att lära känna nya svenskar…kanske snacka skype när man spelar m.m. Är rätt dålig på engelska också haha det har aldrig varit min starka sida tyvärr.
#13: jaha okej =)
personligen tycker ajg det är roligare med icke svenskar, haha ^^ Fast har inget emot att spela med svenskar precis!
Kom till Skullcrusher annars som Horde jag och sambon spelar där och vi har egen guild som är svensk, behöver dock fler medlemmar..
#15: skullcrusher va jag på förut, ally dock ^^
som horde spelar jag på shettred hand :P
Har gjort en alli på Neptulon….Men går inte så bra, kan inte riktigt var man ska hänn m.m. eftersom jag bara har spelat på horde

De stora samlingsplatserna för alliance är väl Stormwind och Ironforge tror inte det brukar vara lika mycket folk i Alvernas stad som jag just nu har glömt namnet på :)
#18 Darnassus? x)
Argent dawn har också mycket svenskar, även danskar och norrmän.
Men man stöter även på engelsmän och holländare >< var inge kul å logga in i går lol

Spelar på Argent dawn själv, man träffar galet mycket roliga typer på RPservrar. Mycket svenskar/norrmän imo.
the vanity, it becomes insanity
Defias Brotherhood gillar jag.
jämnt mellan alliance och horde, en del world pvp. horde winner wg men har längre bg köer. Mycket folk men inte hysteriskt som tex silvermoon eller chamber of aspects.
kan vara lite svårt att pugga icc eftersom alla nu har kingslayer som krav.