Hjälp med mailbyte
min gudinna! jag måste byta mitt battle.net email. och inte f*n kommer jag ihåg mitt svar på hemliga frågan, och inte kan jag skanna in mitt ID kort till datorn för jag inte har en scanner. hur ska jag görA? för den emailen som wow står på har blivit blockat-.-
Mår piss för att min email har blivit det-.-
hmm borde man inte kunna få hjälp med scanna in saker på biblioteket? är inte helt hundra dock men man kan ju höra med dom
har du ringt Blizzard och frågat vad du ska göra för något? för annars är det ju en god idé
ett tips sen om du får ordning på det så skaffa dig en authenticator så är du lite mera skyddad
du får gärna skriva om du får löst det hela för ifall det skulle hända mig så sitter jag i samm skit o tja det är bra o förberedd typ 
jag har telefonfobi, så jag skrev ett email åt dom och dom ville ha mitt ID kort's bild för att hjälpa mig att byta email på wow , för jag har två st emails, en som jag använder till allt och den som blev blockat bara till wow. ^^'
Har du en digitalkamera kan du ta en tydlig närbild på ditt ID-kort. Men som Mosaik sa, gå till biblioteket annars. Där finns oftast scanners att låna.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft