World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1653 ggr
LilMoon
0

Hej Hej

Spelar som horde på neptulon och börjar bli ganska less på camp ganking av allys och söker därför en snäll trevlig guild som man kan få råd och lugnande meningar av:)

redan idag när jag questade så kund ejag itne ens ta quest utan att en druid hade roligt >.> lite smått irreterande när de blir om o om igen X.X

jag vet att jag lirar på en Pvp server att man får räkna med detta men de börjar bli irreterande -.-  hjälp vad ska jag göra?

Mosaik02
0

tyvärr det enda rådet du får av mig är att byt server Obestämd

spelade själv i början på pvp server som mitt ex höll till på och bara inse att det gankas nåt enormt alltså

när vi gjorde slut så gick jag över till pve server och jag njuter fortfarande av det underbart alltså

en positiv sak på pve servrar är att när man inte kan döda varann då kan man lika gärna va snäll och ofta så har jag sett och fått hjälp av Horde när jag själv spelar Alliance och jag hjälper gärna till om det behövs oxå Skrattande

Frida
0

Jag måste tyvärr hålla med #1. Jag spelade Ally på Neptulon i strax över tre år innan jag bytte till en PVE server och det var helt underbart att slippa all ganking för en gång skull. Hade jag varit bättre på PvP så hade jag kunnat uppskatta en sådan server. Men jag är mer inne för PvE och lite RP så jag sätter inte min fot på en PvP server igen, framför allt inte Neptulon.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft