World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikett: allmänt
Läst 1407 ggr
Hermelina
0

Vad är så speciellt med spelet?

Jag är inte alls insatt i det här med wow spel, men i princip hela min klass är vääldigt insatta i det och spelar det hela tiden i princip. Alla i min klass säger at jag kommer bli helt fast bara jag provar.

Jag har sett någon gång när nån har spelat, och måste tycka att det var dålig grafik och såg rätt tråkigt ut enligt mitt tycke..!

Men jag undrar; vad är det som är så fantaskiskt bra med spelet, vad är det som har fått så väldigt många människor att bli beroende och älska spelet?  

Jag vet inte riktig vad man ska göra/spelidén, men ändå.. Undrar varför ni gillar det lixom.. :)

[kadea]
0

Jag säger bara en sak;   testa så får du se! Flört

Hermelina
0

#1 Nja, det är dyrt, tror inte jag kommer spela direkt sen heller :P

Ni som spelar, hur mycket tid lägger ni ner om dagen? (om ni spelar varje dag..)

[kadea]
0

# man kan testa me trail - 10 days, helt gratis :) men du kommer endast till lvl 20 då..

Helt olika me tid varje dag, ibland 1 timme upp till 15 timmar. :)

Jummie
0

Grafiken blir bättre och bättre hela tiden, jag tyckte precis som du innan men har helt ändrat åsikt sen jag verkligen gav spelet en chans. Nu är jag fast och spelar 6-10 timmar varje dag, och då ska vi inte snacka om hur mycket tid jag spenderar här på helgerna…

Som #3 säger så kan du testa tiodagars. Man fäster sig nog mycket i sin strävan att bli bättre hela tiden, och som jag, på att få achievements, vilket är typ bevis på att jag klarat av vissa saker. Det kan vara jättenkla grejer som att lära mig laga mat, men det utvecklar en viss besatthet efter att klara av svårare saker varteftersom.

Prova, du kommer nog gilla det! Det finns något som passar alla =)

[Theriss]
0

Jag trodde inte att jag skulle gilla det så jag sa okej till att få gratis en månad eller vad det var. Mitt i skogen där jag springer omkring med min gubbe stängs spelet av, för dagarna var slut och jag blev ju tvungen att skaffa det på riktigt för det var bara så kul. Jag gillar det för att det är enkelt att förstå, det finns mycket olika saker man kan hitta på och grafiken är inte så hemsk ändå. Tycker den har en speciell stil som är lite mysig. Har provat flera andra onlinespel i samma anda men inget har fångat mig som wow.

Hayley
0

jag har alltid varit emot wow och efter att ha spelat i en månad undrar jag mer varför jag var emot wow än varför ma nspelar det? är helt fast, såld och totalt borttappad efter den nya patchen ;)

Frida
0

#6 Welcome to the dark side Flört

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Hayley
0

#7 ty ;)