Vilse mellan MM & S
Jag har fram till idag kört på BM eftersom ja haft mina älskade spiritbeasts. Men ja ränkte, ny patch, nya talents. Så nu till min fråga, vad göra? MM eller S? Jag är verkligen lost här så hehe..
Nyfiken
Vad är en spiritbeasts och vart kan hitta/få en sådan? 
Jag har en hunter (lvl80) BM men jag har ingen sådan.
rare pet som man bara kan tämja om man har fullt träd på BM, Finns rare som inte är Spirit med.
Jag har Gondria, och henne hittade jag i Zul'Drak efter X antals timmars sökande
långt ner på listan kan du se de olika Spirit Beasts
ser att ja skrivit mina" i första inlägget. Där skall det ju stå ett. Gav mig aldrig in på att finna ett till när ja redan hade fått ett.
det bästa svaret är väl som alltid testa och se om….byt Talents och prova på lite funkar det inte så byt tillbaka hmm kostar väl lite pengar men inte så farligt dyrt
jag kör på BM som vanligt trivs bäst med det trädet
man ska rätt mycket tur för att få en Spirit Beast jag har inte orkat lägga ner den tiden utan kör istället med den vita Devilsauren och det enda svarta lejonet i spelet 
satte MM trädet, får se lite hur det fungerar för mig
jag undrar om BM har fått sig ett lyft efter patchen? Ser väldigt, väldigt många 80levlade BM hunters springa runt nu, Även i min gulid så har flera MM & S satt sina talents i BM.
Ingen aning jag har dock alltid varit BM på mina hunters, oavsett om de varit OP eller inte.
Jag har försökt med MM men får ingen bra dps alls!
min dps steg rätt mycket efter att jag bytte till MM.
Men jag saknar BM endå,.. man kan ha så mkt finare pets då haha

Jag antar, men bara antar, att folk kör BM igen för att kunna jaga rare när cataclysm släpps.. Men det är bara vad jag misstänker.
Jag kör MM, och är supernöjd. Ska dock gå över till BM för att få tag på en pet som jag aaaalltid har suktat efter, men det gör jag inte förrän lvl 76 
Vilket pet är det då?
Jag har snackat med lite andra hunters i guilden å de säger att de satt BM bara för att tämja rare. Antar att de byter tillbaka till sitt gamla sedan för de gör ju inget annat än klagar på BM hela tiden :P

Loque'nahak! Inte så eftertraktad idag som förr, men ack så läcker… 
aah men den kissen är ju bara så söt
hehe jag o mina djur alltså
men är det inte så att dom kör dualspec istället då? för då borde man väl kunna byta mellan två olika och kör man BM kanske man får behålla dom djuren som är exotiska
bara en teori då jag vart för lat för att dualspeca min Hunter

Jaa, jag är besatt av den! Och nu när min kompis levlade förbi mig med sin hunter (jag har koncentrerat mig på paladinen ett tag) OCH hittade kattf*n så har jag bestämt mig för att jag inte kan vara sämre! Haha.
Jo, det måste dom göra. Kan inte alls tänka mig att de sitter och speccar om bara för sakens skull, blir dyrt i längden
Jag dualspeccar så fort jag får tummen ur…
13# har du något bra Addon som trackar Rares?
har insett speciellt som Hunter så är det väldigt värdefullt 
hoppas du hittar katten snart 
ska nog försöka få katten sen till min Alliance hunter dock så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med henne för tillfället hon är lvl 42 och totalt vilse i den nya världen kanske är bättre o göra om henne och börja om från början så kommer hon in mer naturligt i quest områdena
hade dom sänkt priset på dualspec? någon som kanske vet det här i tråden

Det beror ju på vad du gillar och vad du ska göra :)
BM är bra om du vill farma eller levla/questa, eftersom det "enda" du behöver göra är missdirekta alla mobs till pettet så du inte tar någon skada själv. Har inte provat BM efter patchen men tydligen ska det ha blivit bättre för raiding nu än det var innan.
Markmanship kör jag själv på min lvl80 och jag tycker det är den roligaste speccen. Skillnaden mellan SV/MM och BM är väl att ditt pet inte är till lika stor hjälp. Det spelar ju ingen roll i raids/dungeons men kan vara lite jobbigt om man soloar någonting.
Survival har jag också bara testat innan patchen, det var väldigt enkelt tycker jag.. Lite tråkigt.
Har bäst dps som Markmanship!
the vanity, it becomes insanity

#13 Nää, jag har ju inte börjat jaga rares än. Googlade lite snabbt och det finns AddOns som tydligen ska ha någorlunda funktion. Fanns även bilder på google som visade var de brukar spawna så det är väl bara hålla sig i krokarna.
Ja, det är väl lite…speciellt att ha en rare också, det visar väl lite att man lägger tid på sin Hunter. Tror jag?
Jag TROR att du behöver vara 76 för att kunna tämja Loque'nahak, detta är jag dock inte helt säker på så ta mig inte på största allvar nu
Äh, jag har tappat kontrollen helt över questandet på alla mina chars, jag brukar oftast köra instancer och då blir det att jag levlar ifrån questerna istället så det där känns inte supernoga. Med paladinen springer jag och kör lowlevel-quests nu för att få ihop achiements. Questa där du själv tycker att du håller dig på en lagom nivå
Dualspec kostar 100g iallafall, kommer inte ihåg vad det kostade förr!

#16: Respeccade en av mina gnomer igår, kostade 10 g :)

#17 Respec och dualspec är dock inte samma sak

#18: Oh, menade duelspecc.

#19 Såg det nu jag också.. 100 g kanske det kostade förr då ;o
#20 Det var inte längesedan dual specc kostade 1000g, bara som jämförelse…
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
16# jag rekommenderar Silverdragon
ett jättebra addon som trackar rares
det bästa addonet enligt mig speciellt om man är en Hunter som oxå letar efter djur att tämja andra liknande addon brukar antingen helt ha valt bort att tracka hunters djur eller så är det svårt o krångligt att få inställt det så
dualspec kostar faktiskt bara 10 G
gissa om jag blev förvånad när jag såg det hos tränaren idag
hehe sorry för att jag helt kom ifrån ämnet här…..
jag använder som alltid BM 

#22, Det ska jag genast ta och kolla upp! Tack för tipset!
Ja, jag minns att det har kostar betydligt mycket mer än 10 g! Men det är väl bara bra att det inte kostar så mycket för slösare som jag, haha. 
Loque'nahak är fotfarande väääldigt eftertracktad. Är du i Basin och questar spammas chatten hela tiden av olika hunters som betalar si & så mkt för att få komma och tämja den om du hittar den.
Letade efter den ett tag själv, men Sen fick jag tag på Gondria istället, Den kissen är fin den med=)

#25 Beror nog lite på vilken realm man spelar också.. Inget spam i chatten på min server iallafall, och det är redan många som har den..
jao, det stämmer kanske. Där ja spelar så ser man inte den katten så ofta, Mest den där björnen.