Catclysm släpps den 7 december
Jaha så va det bekräftat Cataclysm släpps den 7 december länk
fan säger jag rent ut sagt
kommer troligtvis inte ha råd att köpa expansionen och min primära speldator är fortfarande kass och saknar delar suck alltså
tycker nog allt att datumet är lite märkligt valt hur många kommer att ha tid att spela när det släpps? oavsett om man har skola eller jobb så brukar det väl alltid vara att man har mer att göra precis innan jul
men många lär väl köpa det i julklapp och jag får väl önska mig det oxå
Usch och fy, nog för att jag längtar men jag tycker att de kunde skjuta en vecka på releasen. Inte så mycket för att spelet är dyrt (~250-350kr) utan mer för att jag hade hoppats hinna köpa ny dator och sådant. Men det kom en "liten" resa ivägen, både tids- och pengamässigt.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Hade hoppats att det skulle släppas vid något bättre tillfälle, december är alltid en sån hektiskt månad och sen runt jul så åker jag ifrån datorn.
Man vill ju gärna försöka hänga på den stora vågen. Det är något speciellt när så många spelar ska göra samma sak samtidigt. Men nu hamnar jag väl på efterkälken som vanligt, haha.
det ser lite ljusare ut nu när jag insåg att dom tänker erbjuda digital download så om man inte har råd att förboka spelet så kan man ju ladda ner det direkt istället
och det kanske löser sig hoppas att jag kan köpa en ny hårddisk denna månaden och en begagnad processor så man får igång skrället i alla fall
för man vill ju så gärna få vara med när expansionen släpps minns Wotlk det va riktigt häftigt att få va med när det släpptes för dom andra två missade jag tyvärr
Jag minns när TBC släpptes, jag stod och köade för att hämta min förhandsbokning. Det var grymt mycket folk i den hundratals meter långa kön i Nordstan
För WotLK hade jag inte förbokat eller något, jag gick bara ner till min spelaffär någon dag efter releasen och köpte den.
Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska lösa det den här gången. Förmodligen köper jag spelet (Collectors Edition) på Webhallen så får den ligga och vänta hos postutlämningen på att jag kommer hem igen.
Värdinna på Fantasy
TBC vilka minnen….då hade jag precis börjat att spela när den släpptes och blev övertalad av mitt ex att köpa expansionen för jag kunde ju spela dom två nya raserna HeHe det gick väl sådär lvlade upp en liten Dranei till lvl 20 sen deletade jag den och övergick till mina andra figurer och satt sen och dreglade över Outland när exet spelade 
postpaket ska väl ligga minst 2 veckor på utlämningsstället om jag minns rätt och ofta så ligger dom ännu längre
åh ja längtar :D har tagit ledigt en vecka från jobbet å allt :D wie :D
Jag förstår inte det där med att ta ledigt för att vara hemma och spela.
varför inte? :)
kommer lana tillsammans med 4 st från våran guild och lvla och så :)
jobbar kväll i vanliga fall så blir lite tråkigt att inte vara med i början annars :)
sitta hemma med betalt och göra nåt man tycker e kul är väl bra? :)
Nja, visst det e väl lite kul. Men jag skulle aldrig prioritera så. Tycker det e viktigare att ha ett riktigt liv och skulle inte kunna ta ledigt för att spela. Tar hellre en lång semester på sommaren och lämna datorn hemma.
Men jag önskar dig lycka till och hoppas du har kul. du får gärna uppdatera lite :)
haha jo fast nu sitter ja inte å nördar varje minut av varje timma :)
ska på semester en månad i jul utan dator :P
Då e det ju en helt annan sak. Men kan fortfarande inte förstå mig på det där. Har många vänner som gör så. Men personligen skulle jag aldrig göra så.
Jag vill ha det det släppt tidigare så jag hinner spela nånting, risken är stor att det inte blir alls annars..
Känns skönt att jag och pojkvännen redan har förhandsbokat det! :)
Innan dess ska dock Winterspring mounten farmas ihop.. suck…
#13 Winterspring mount? Vad är det för en?
#13, #14 nyfiken jag också vad detta för mount ?
denna : http://thottbot.com/?i=25287
Ok men då kan jag glömma den, jag är ju horde =P

Jag och pojkvännen förhandsbokar snart, men det är frågan om vi ska hämta ut det på releasedagen, kön förra gången var INTE rolig.. Har ingen lust att stå i en kö som sträcker sig utanför köpcentret i december. EN dag kan jag nog vänta..
Jag fattar inte riktigt hur Blizzard har tänkt, jag betvivlar att det skulle bli "årets julklapp" och typ ingen kommer ju ha tid att spela kring jul.. Har liiite svårt att tänka mig att någon skulle köpa wow-expansionen i julklapp till någon annan, om den inte hade blivit släppt dagen innan jul, typ.
Nu har jag förhandsbokat Collectors edition, lite synd bara att jag missar första veckan. Jag hoppas att ni andra har riktigt kul när Cata släpps och postar mycket på forumet så jag har en massa trevlig inlägg att läsa när jag kommer hem sedan igen. Kanske att jag hinner logga in någon gång när vi kommit till Mombasa. I vilket fall som helst hoppas jag att ni får det jättetrevligt med ert spelande!
Värdinna på Fantasy