Disconnectad hela tiden
Jag har ett problem, jag har 2 chars som jag spelar på, den ena på lvl 50 och den andra lvl 80.
Jag kan logga in på lvl 50 men inte på lvl 80 , då blir jag dc HELA tiden. Vad kan vara galet ?
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Var någonstans är din lvl80 stationerad? Kan det vara så att det är en storstad där det är mycket information som måste laddas upp men att det tar för lång tid så du timear ut?
Har hänt mig många gånger på min main i Dalaran medan jag utan problem oftast kan logga in på alla andra chars på olika eller samma ställen. Det är bara det att det är för mycket information som ska laddas upp för min main och ibland tar det för lång tid, hence: DC.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag har liknande problem, kan inte göra några hc's alls med mina 80ior, krashar så fort jag går in i en instance, men kan gå överallt med min 70+… inga addons installerade =/
#2 Ja, just instanserna verkar ha problem. Tog mig tre försök att komma in i en och samma random idag.
Värdinna på Fantasy
Det kan ha att göra med att jag var på väg in i en instance, ska vänta ett tag och se om det ordnar upp sig =)
MVH Sofia
jag kan inte ens logga in på min 80 hunter utan att datorn startar om efter att den fryst sig
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Vi verkar ju vara många med samma problem, Jag kan spela alla mina låglevlade chars, & min lvl80 Men så fort ja går in i dungeon/raid/bg så blir ja dc, och sen efter det tar det hur lång tid som helst att starta om spelet. Så j**la tröttsamt.
Sen min systers main står i Dalaran och hon har inte kunnat logga på den på flera dagar. Hon hade läst nått om att raids & instanser är buggade? Men vad har det med att göra när man spelar vanligt…
Har hört att väldigt många har väldigt låg fps efter senatste patchen med. Något som ni märkt av? Själv har ja fått bättre;D
vad har du för brandvägg och antivirus på datorn?
när WoW kommer med en ny patch så kan man få problem med speciellt brandväggen då den ser WoW som ett nytt program så ett tips är att kolla så allt ser oki ut där
jag spelade innan på en väldigt gammal dator hade runt 20 fps efter patchen hade jag 5 totalt ospelbart men lyckades få igång min nya dator nu så jag kan spela igen
Nu har det ordnat upp sig.
Ska jag gissa vad felet var så skulle jag tippa på att det var för att jag skulle in i den nya instancen -headless rider. Det vart nog för mycket för datorn.
MVH Sofia
Jag blir dc om jag tar flyget eller båten och sen går ut i windows. Går jag inte tillbaka till wow innan gubben kommit fram till sin destination så har jag blivit dc… lite drygt.
#8, det var en bugg som gjorde att den första som klickade för att summona headless horseman alltid blev dc.
Jag kan inte logga in på NÅN av mina gubbar om dom e i dala..-.-.
#11 Vad festligt! Hur gör du då liksom…
Mitt problem löste sig i alla fall, hittade en inställning som fixade det =)
Den heter Winterspring Frostsaber här kan man läsa mer om den
man gör uppdrag för Winterspring trainers uppdrag som man gör om och om igen tills man blir exalted med dom
13# jag avundas dig inte ett dugg och jag håller tummarna för att du får slutfört det 
har faktiskt själv ägt en sådan men på grund av serverbyte och annat så blev den karaktären deletad ångrar mig lite emellanåt men men 
#13 Jag tror att ditt inlägg hamnade i fel tråd. Klipp och klistra in ditt svar i den andra tråden istället 
Värdinna på Fantasy
om jag fastnar i dala, och blir disconnceted där så ber jag en vän logga in på mitt acc och flytta dom till azaroth

Jag har samma problem med alla mina chars, har stora problem med att komma in när jag står i OG eller Dalaran (springer så sjukt mycket folk i OG nu så det är antagligen lättare i Dalaran till och med), jag kan bara höra halva hc-instancer innan jag dc:ar och jag kan inte tab:a ur spelet samtidigt som jag flyger, då dc:ar jag igen… 
jag blir oftast DC på kvällen när jag spelar men aldrig DC på dagen.
Har folket fotfarande problem med detta?
Ja, jag i alla fall ingen aning alls vaför det är så.

#18 Jag har fortfarande problem..