4.0.3a är här
Azeroth har drabbats av Deathwings vrede! Vad har ni upptäck för förändringar? Ta en screenshot och posta den i denna tråd med en kommentar om vad bilden föreställer.
Här är den första förändringen man märker av när man ska spela: ny login screen!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag valde att ställa min char i Stormwind City i natt innan världen föll sönder. Och idag är staden, trots sina "sår", oerhört vacker! Skulle kunna posta hur många screenshots som helst som visar alla förändringar men jag nöjer mig med endast en: den nya kartan över staden.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jag kände inte igen mig när jag loggade in! Skulle till Orgrimmar för att göra lite daily, fattade inte vart jag var så jag HS:ade till Dalaran för där upptäcka att portalerna inte fanns kvar. Efter mycket om och men kom jag fram till Orgrimmar, och insåg att det var där jag hade varit från första början. Vilken förändring!
Bifogande en rätt dålig screenshot på Orgrimmar.
JAg går vilse i både org och SW!!! fy tusan xD

Silverpine forest sprang jag igenom idag, dom har någon form av "bussar" som springer där, hahaha. Ser helt galet ut, nu glömde jag ta en screenshot men får göra det nästa gång!
Simmade igenom hela Thousand Needles med min druid bara för att se hur det ser ut nu när det är under vatten. Så himla häftigt! Shimmering Flats är också under vatten och mitt i den fd öknen flyter nu en båt med flight pat.
Ett stort plus med nya patchen:
Fler flight pats
Questarna är numera nära varandra istället för på andra sidan jordklotet.
Har tyvärr ingen screenshot nu.
Tänkte kolla runt lite i världen, för att se ändringarna. Och Thelsamar var något som hade ändrats väldigt mycket, har tydliga minnen från när jag spelade för längelänge sen, den stora sjön med öarna i mitten och allt vad det nu var. Tyvärr så finns inte sjön kvar, utan det är mest lite vatten i mitten, vet inte riktigt vad som hände, men något skedde.
Shenaii betraktar utsikten :)