Pvp:a
Vad tycker ni om att pvp:a? jag kan köra någon gång ibland men då är det roligast om man kör med guilden eller några kompisar.
men jag gillar inte alls att köra arena.
Arena är bara kul när jag möter andra healers ^^ Men annars pvpar jag gärna som healer och dps i AV, AB, WG1 och Eye of the storm.. har inte fastnat för WG2 (Wintergasp) men det är väll för jag blir stressad av alla jädra åkdon dom slåss med ^^
Min rogue är only pvp har pvpgear på den osv.. dock har den TBC gearen för den står och skräpar som lvl 71.. tröttnat på den

#1 ja en gammal medlem i våran guild fick mig att börja pvp:a AV. och då fick jag blodad tand på det. jag fick ju ge igen på alla hords som gankat mig när jag levlade min första gubbe
#2 Av har dock blivigt mer pve så det är väll det tråkiga med det, roligare att vara def på den BGn än att stå i fronten.

Börjat pvpa till 100% nu, kör bara BGs för att få honor till gear, sen är det arena,s som gäller… har aldrig varit nån som gillat pvp, men när jag och en polare börja lira arena mer på en seriös nivå så va det faktist skitkul, nu lvlar jag en horde DK som jag ska joina ett 3v3 team på horde sidan med nåra polare. ska även lvla en 2a DK här på neptulon alliance.
Jag är riktigt kass på PvP, det går åt helsike varje gång
Så det är trevligt med achievments och dailies så man har något roligt att göra när man har fått slut på quests. Körde mycket AV innan men det har liksom fallit bort. Kommer aldrig glömma de där jobbiga åtta timmars AV som aldrig tog slut. Hua vilken mardröm det var.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Nej fy för att PVP det är inge roligt alls längre de var roligare förr när man fick kämpa sig till att få tittel då var de betydligt roligare än nu. AV kunde ta timmar innan den var slut mot nu så tar de inte lång stund förens de är slut. Så jag saknar de gammla.
#6 saknar också det gamla.

#6: Tycker det är bra med tidsbegränsning på BGs, lite jobbigt att behöva avsätta flera timmar för att pvpa.
Brukar pvpa med vänner ibland, roligare än att springa ensam. Frost mage + Shadow priest = awesome :>
the vanity, it becomes insanity