Typiskt
För två månader sedan så bokade jag spelet, Bokade en box med lite smått & gott i. I fredags packades varan, i söndags skickades den. Idag klockan 16 var den i göteborg. Nu sitter jag här på dagen D och kan inte ens spela spelet som man har väntat på så länge nu.
Lite surt måste jag säga, när alla guilden får lvl worgen.
Jag kan ju ge upp mitt mål med att försöka vara den första prällen på servern som dingar 85.
Lärde mig en läxa iaf, aldrig mer förhandsboka nått.
I-landsproblem att få spelet samma dag det släpps fast några timmar senare? Stackars dig. :)
jag hade me förhandsbokat, från webhallen, men avbokade en vecka innan och köpte å laddade ner de ist, du får göra de nästa gång :) dock saknar ja att ha spelet me dom andra i hyllan :p
Ja hade förhandsköpt mitt collectors edition på gamestop som hade nattöppet den 7 dec 00.01. :)
Helt tomt va de där och game som låg två butiker fort hade världens kö^^ Lagom äg ja kände mig när dom höll på och låsa upp och jag passerade deras kö med mitt fina cata^^
himla trist att det inte fungerade för dig med förhandsbokningen 
var nånstans beställde du ifrån?
vad jag har läst på nätet så har dom flesta fått expansionen antingen på fredagen eller i måndags så du hade riktig otur
jag förhandsbeställde Wotlk och den kom dagen innan minns inte nu vilket företag det va tyvärr
denna gången så beställde jag Digital download och tja det va inte smärtfritt det heller
betalningen krånglande och jag fick tillbaka pengarna för att sen drogs dom igen och så vidare
sen när det släpptes jo tjena att man skulle kunna spela då servrarna låg mer eller mindre nere under 1 timme så man fick sitta och vänta
jag hoppas att du har fått expansionen nu och kan komma igång med spelandet 
Har precis varit ut och kollat brevlådan då jag ivrigt väntar på avin.
Men ingenting en så länge. Varan är sorterad i sthlm vid 05:30 i morse så man tycker ju att man ska få det idag.
Jag beställde från cdon. Där jag idag kan läsa att vissa har fått sitt spel och vi är många som väntar också.
Hade önskat att det kom idag eftersom jag är ledig.
#5 oj får ni vänta fortfarande! de va riktigt dåligt tycker jag!