Spela
hej jag det finns jo en ny catalysm launcher och min fråga är om det skulle funka att spela på playable??
Jag har en till fråga kan man köpa en månads spel kort?
Ja, du kan spela när den står på playable. Den gula och gröna delen av uppdateringsbaren går det att spela på, prestandan kan dock vara något sämre. Det är den första röda delen av uppdateringen som du måste vänta på. Så fort Play-knappen blir ljus och går att klicka på så kan du spela.
Du kan köpa tvåmånaders fysiska game cards. Jag har hört att det ska finnas enmånadskoder att köpa virtuellt på några ställen men det är inget jag sett själv. Annars får du starta en subscription och sedan bara stänga av den direkt så den inte automatiskt drar pengar månaden efteråt.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
2# tack men jag vet ej vart jag ska hitta subscriptionen har letat överallt på deras hemsida men hittar inget skulle du kunna skriva hur man gör ?
Du loggar in på ditt battle.net-konto och väljer manage game. Där står det Add subscription eller något liknande.
Värdinna på Fantasy
#4 tack !
ok så nu om jag köper 1 månadsspel över internet ska jag direkt avsluta subscrationen för att inte ska dra pengar men är det helt säkert att överföra pengar via WoW hemsida?? Och om jag ska avsluta subscrationen ska jag gå tbx där jag startade den elr hur ska man göra ??
Ja det är säkert, jag har aldrig haft några problem med dem i alla fall. När du startar en subscription så står det på ditt spelkonto när de drar pengarna nästa gång. Så länge du avslutar "prenumerationen" innan det datuemt är det lugnt. Jag tror inte att du ska avsluta direkt efter att du har startat det utan vänta en dag eller två för säkerhetsskull.
Avslutar en subscription gör du på Manage Game -> Cancel Game Subscription.
Värdinna på Fantasy
ok då vet jag ;))
Kan man flytta sin gubbe till en annan server??
#9 Ja, men det kostar pengar. Även det gör du via ditt battle.net-konto.
Värdinna på Fantasy
ok nu har jag några frågor till :P
1. har de ändrat ngt när cata kom ut för förut vare jo så att man måste vara 10 för att ha pet när man var hunter men nu ser jag gubbar som e 6 och 9 springa med pet ?
2. Nu är jag i Stormwind och vet absolut inte vad jag ska göra jag byte gubbe igen ! och spelar med en human paladin lv 10 ?
3.från vilken lv kan man ha djur man rider på ??
Ja det är väldigt mycket som har ändrats med Cataclysm så det är svårt att räkna upp allt. Men precis som du själv märkt så har hunters och warlocks fått sina första pets redan från början.
Om du är level tio kan du gå vidare till Westfall. Det ligger väster om Elwynn Forest (området där humans startar).
Från level 20 kan man skaffa sin första mount.
Värdinna på Fantasy
jag behöver hjälp igen !!
jag har tagit en quest från en kille och jag ska säga till ngn tjej ngnting men det visar inte fråge tecknet på kartan den är grå i bakgrunden och när jag tr. på den och sen showmap då kmr det bara fram en karta men ingen frågetecken jag har gått till den plats det står att jag ska till men som sakt ingen frågetecken så jag vet ej vart jag ska göra nu !
hoppas att du förstår vad jag menar ;)
nu har jag löst det där med questen men jag vill fråga om min paladin är bra för sin lv för alltid när jag spela pvp brukar jag bli dödad nästan av alla kan knappt döda ngn
http://eu.battle.net/wow/en/character/azuremyst/spynih/simple

#13 det är mycket lättare om du säger vad ditt quest heter. du kan även själv söka på wowhead.com efter ditt quest, så brukar det stå hur du completar det.
15# mm men nu har jag löst det !
Antar att du menar battleground pvp?
Det är som så att de är från lvl 10 - 19 tex så dra inte dit förrns du är lvl 19 annars blir du bara ägd av alla andra om du är lvl 10… :)
mm men min paladin är 34 och det är fortfarande så att jag blir "ägd" av alla andra. Har en blood elf priest och där går det bättre men jag vill spela på min paladin skulle du ha några tips på hur min pala kan bli bättre ??