Stort problem
Fick burning crusade idag och installerade det, skrev in registry keyn. Men när jag skulle spela kom detta meddelande upp:
Launcher requires write permission to the World of Warcraft registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the registry key an administrator account.
Någon som vet vad jag ska göra? Försökte avinstallera wow för att installera det på nytt men det går inte :s
Visste inte vart jag skulle sätta inlägget. Ni får flytta om det blev fel.
Hmm, jag vet inte vad felet kan vara men har du testat att högerklicka på WoWikonen och sedan "kör som administratör"? Det verkar lösa de flesta problem.
När du är inloggade på Battle.net, är det då TBC-spelet du ser som visingsexemplar eller är det fortfarande Classic?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#2 Har prövat det, har prövat det mesta. Men tack ändå
Det är burning crusade som är visningsexemplar.
Har fått hjälp av en bekant. Just nu har jag tagit bort hela wow mappen, kört ccleaner och håller på att installera om spelen. Hoppas det fungerar!
Ja vi får hoppas det. Säg till om det fungerar så "vi" vet det tills nästa person får samma eller liknande problem.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
är du inloggad på administratör konto på datorn då?
om du är inne på datorifokus så är det många där som säger att man absolut inte aka vara inloggad på ett administratör konto och då kan man få upp liknande rutor så fort man försöker installera eller ändra något
vad har du för operativsystem?
sen kan du försöka googla och se om det finns någon lösning med så många spelare WoW har så brukar det alltid va någon annan som har haft problemet före dig
hoppas du får löst det
Hej det är löst nu! 
En vän hjälpte mig och hon hittade lösningen. Jag själv är så dålig på att förklara så jag skickar en länk som förklarar hur man ska lösa problemet: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/917101910