Guild level
ni som spelar i guilder, vilken level är ni? :)
själv blev min guild precis level 5 :)
Lite ot.. Har precis gått med i en guild och jag förstår inte hur man levlar :s Hade varit schyst om du kan förklara :)
#0 Mitt guild är snart halvvägs till level 6.
#1 Guildet får XP när medlemmarna gör klart quests men även när enskilda medlemmar får reputation, levlar professions och vid boss kills och arena vinster om partyt/raiden/arenateamet består till 75% eller mer av guildmedlemmar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

min guild är snart level 7, max det man kan vara alltid. vi cappar XPn man kan få dagligen.
#2 Tack så mycket :)
min guild va på lvl 7 i torsdagskväll så skulle tro lvl 8 nu
Vår guild e lvl 6 =)
#3 Du får gärna utveckla det där. Skulle man förlora guild levlar om guildet inte håller igång questandet och progressen?
Vårt lilla guild har nått level 8 nu i alla fall. Väldigt trevligt med en heart stone på 15 istället för 30 minuter.
Värdinna på Fantasy
#7 man har en max xp man kan nå varje dag, men vissa maxar ju inte den varje dag :) och då ligger man ju hela tiden efter :)
min guild e snart lvl 8 :)
#8 Jo det är inte konstigt. Men för att citera #3: "min guild är snart level 7, max det man kan vara alltid."
Den meningen får det att låta som att man över level 7 måste vidhålla en viss nivå av guildaktivitet för att man ska få behålla sina levlar. Alltså om guildet är, säg level 9 och inget spelas på en månad så skulle guildet halka ner en level eller två.
Värdinna på Fantasy
Men säg då att man kommit till lvl 25 å kan skaffa ett guild mount, försvinner det om man halkar ner till 24?
#10 Jag tycker det låter konstigt. Väntar på svar och gärna en källa. 
Värdinna på Fantasy
#9 man kan aldrig bli en lägre level, de h*n menade va att de maxar sin guild xp varje dag :)
de va nog bara en konstig mening, så tolkade jag de iaf :)

ah ja, jag formulerade mig dåligt, ber om ursäkt. jag menade att min guild maxar sin xp varje dag, väldigt stor guild med mycket aktivitet :)