World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikett: hunter
Läst 4979 ggr
Pose-idon
0

You have to many pets already

Min varg dog och jag fattade inte hur man skulle återuppliva den. Skäms Nu när jag försöker tämja en ny står det  "You have to many pets already" varfökommer det upp så? Förvånad

//Elin

Frida
0

Du kan inte tämja ett nytt pet om du inte har satt in ditt andra pet i "stallet" (det gör du hos en stable master som finns i olika städer och byar). Det finns en talent som heter Revive Pet som du återupplivar ditt pet med, du hittar den i din Spellbook under fliken Beast Mastery.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Pose-idon
0

Fast jag har den i stallet nu och har ett nytt! Jag kom precis på det! Men tack för hjälpen! Skrattande

//Elin

carsbo
0

annars så har du en revuive pet (staving) som återupplivar din varg igen ;)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Pose-idon
0

Jo, men jag visste inte hur man gjore, fast jag vet nu, jag är nybörjare Oskyldig

//Elin

Hygglo
0

Om man som jag har fullt i pet stallet..

Hur gör jag för att kasta bort en pet så jag kan skaffa en ny?

Dissmiss hjälper inte för mig.. Hur göra?

Frida
0

#5 Dismiss är bara för att inaktivera ditt pet för stunden, till exempel om du måste göra något där du inte kan/får ha ditt pet framme. För att helt ta bort ditt pet ("slänga det") så får du kalla fram det pettet och högerklicka på hans/hennes porträtt. Där finns ett alternativ som heter Abandon (=överge).

Värdinna på Fantasy

komkoma
0

usch, jag känner mig alltid lika elak när jag abondar mina pets :P

Pose-idon
0

Haha omg vilket Noob-inlägg av mig Oskyldig

//Elin

profca
0

Det är aldrig fel att fråga, vi har alla varit nybörjare. Även om man ibland stöter på stöddiga lvl 80's som inte vill kännas vid att de också hadde noll koll i början :D

komkoma
0

tänk sen i cataclysm kommer, då kommer man ju kunna ha mer pets=D

"so, hunters are now pokemon trainers?"

Frida
0

#10 Nja, det är väl en sanning med modifikation. Du kan ha flera pets redan nu, du får bara besöka en Stable Master varje gång du vill byta pet. Vad som händer i Cataclysm är att du kan välja att ha flera "aktiva pets" som du enkelt kan byta mellan när du inte är i combat. Sen kan du ha inaktiva pets som du lagrar hos Stable Mastern som vanligt, fast med utökat utrymme för fler pets. Men du kan fortfarande bara ha ett pet framme åt gången.

EDIT: tänk om jag faktiskt läste vad du skrev också inte bara vad jag trodde att du skrev. Obestämd My bad, jo hunters kommer ju kunna tämja fler pets.

Värdinna på Fantasy

komkoma
0

sådär 25 pets men bara 5 aktiva;)

Rokkur
0

Ok, ska tämja nytt pet. Lämnat mitt gamla pet i stallet, men det står ändå "you have an active summon already" Har bara ett pet sen tidigare då jag varit nöjd med den! Är det bara en bug eller är det nåt enkelt jag missar?Glad ( och ja, vargen jag ska tämja är tameable) Tacksam för svar!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Frida
0

Hmm, vet inte hur det fungerar nu när de har gjort om petsystemet. Finns det någon annan hunter här som har koll på vad som är knas?

Värdinna på Fantasy

Rokkur
0

Loggade ut och sen in igen, och då funkade det Glad Kanske borde testat innan jag skrev här!

Alice Walker

Frida
0

#15 Då låter det som en liten bugg.

Värdinna på Fantasy

Rokkur
0

Ja, tror med det :) Lite irriterande medans det varade dockSkrikandesTungan ute

Alice Walker