Warrior hjälp
hejsan inte trodde jag skulle be om hjälp ^^
iaf, jag har en lvl 62 warrior och jag har uber dålig spec, vet nån en bra arms och fury och prot spec?
och vilken rotation jag ska använda? jag gör bara 700 i dps och det e lite liite för en arms warrior på 62
jag har jätte många attacker och ja hinner ju inte använda hälften ens xD mobsen dör ju efter 3 st, men jag vet inte vilka jag ska änvända förutom Charge, victory rush och cleaver och slam(slam på 1sec men roligt) sen har jag en till jag använder men kommer inte ihåg namnet på den =D
skulle vara mkt tacksam för hjälpen
jo va ska jag samla på för stats?
har letat på google efter allt detta men det e ju omöjligt att hitta nått som e för cata -.-'
nåja Emmieline out!
Klass:warrior
Namn:Fjantig
Realm:sporeggar RP/pvP (icke rp namn i know)
Level:62 än så länge
Warriors är inte min starka sida, men ElitistJerks kan man lita på. Här finns en länk till deras warriorforum med en del trådar som är specifika för de olika speccarna. Allt här är ju dock anpassat för level 85 raiding men det gör inte så mycket, det går att "översätta" neråt till lägre levlar.
För att se fler trådar än de som är listade direkt via länken får du ändra inställningarna längst ner på sidan under "Display Options".
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft