PVP hjälp
Hej jag har ett jobbigt problem det är så att när jag vill köra pvp på min warrior så står det unavaible hela tiden. Det står avarge time : unavaible först trodde jag att det var något fel på systemet men nu har det gått 2 veckor och det står så fortfarande. Jag spelar på en annan gubbe också men där kan jag spela :( kan någon hjälpa mig?
Vad e han för lvl ? Står han redan i kö för instance?
Det är en lv 36
Så nu har jag försökt spela pvp igen och nu vet jag att den enda pvp jag kan spela är warsong gulch. Kan det bero på att jag aldrigt spelar warsong gulch och nu måste jag " spela till " det för kunna fortsätta på de andra ??
#3 Vid level 36 ska du kunna komma in i Warsong Gulch (WSG), Arathi Basin (AB) och Eye of the Storm (EotS). Tror du att du skulle kunna ta några screen shots och visa oss? Det är svårt att lista ut vad det är som kan vara fel för dig.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
det är en screen shot där du ser att det står unavaible på båda två :/
Ah, det va det du menade. Texten "Average wait time: Unavailable" betyder enbart att de inte kan räkna fram en uppskattning på hur länge du kan förväntas stå i kö för battlegroundsen. Det betyder alltså inte att du inte kan komma in i dem. Det är bara att vänta tills du får upp rutan för att komma in i respektive battleground.
I vanliga fall brukar det komma upp en approximerad tid för hur länge de som senast kom in i battlegrounden fick stå i kö. Men ibland fungerar inte timern som den ska och just nu kryllar det av buggar lite överallt i spelet.
Värdinna på Fantasy
7# har helt rätt
jag har spelat battlegrounds till och från nu o snart 3 år och jag får typ alltid den texten avarage wait time unavaible
det är bara o ignorera det sen och vänta tills man får upp en ruta om man vill spela battlegroundsen man har valt
Jag har inte orkat bemöda mig med PvP sen Cata kom, men innan dess körde jag lite till och från och det var oftast i början av kötiden som det inte fanns någon tidsuppskattning utan den brukade komma upp efter någon minut.
Värdinna på Fantasy
Tack !!! så nu vet jag det ;)
vissa battlegrounds på vissa realm's som man hör till funkar inte alltid. bara att vänta på nästa patch så brukar vissa funka igen