World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettinstanser
Läst 2460 ggr
thexclub
2011-01-18 19:38
0

Cataclysm dungeons

Vad tycker ni om de nya instanserna?

Vilken är er favorit/ogillar ni?
Är de för svåra/för lätta?
Roliga/tråkiga?

the vanity, it becomes insanity

Shjimm
2011-01-19 06:28
0

som vanligt är det några man gillar bättre än andra. deadmines och sfk är riktigt sega med mycket trash. halls of originations är ganska rolig, men för lång om man inte skippar de bossar man kan skippa.

de är definitivt inte för svåra, och jag tycker att alla nerfar de ska patcha in är riktigt löjliga. i övrigt är jag redan ganska less på de då jag farmat så mycket heroics på så kort tid.. kör mest med guildies och sitter på vent då och det är mycket roligare på det viset.

Rebiz
2011-01-24 00:53
0

Tycker de flesta av de nya instanserna är ganska roliga. Men som dps har man alltid så himla lång queue time (oftast kring 30min) sedan tar dom ju ett bra tag att göra också jämfört med wotlk's hc instanser.

En som jag verkligen inte gillar är Grim Batol, blä :P Sedan att dom förstörde DM jag kan inte förlåta Blizzard för *w*

thexclub
2011-01-24 01:58
0

#2: Wut, jag tycker deadmines är awesome nu! :D

Jag gillar de flesta, lite jobbigt att köra med PuGs bara så jag brukar föredra att köra guildruns (eller åtminstone Tank och Healer ifrån guilden..) Tycker det är kul att det är tacts på i princip alla bossar iställer för bara DPSrace.

Hatade Grim Batol förut men nu tycker jag om den haha, vet inte varför.

Har dock aldrig kört hela Blackrocks så jag vet inte riktigt hur den är.

the vanity, it becomes insanity

Jummie
2011-03-29 13:35
0

Tycker alla HCs är mycket mer taktiska nu än innan, man kan inte bara gå berserk som förr. Iallafall om man är melee.

De var rätt förväntade, har ingen favorit sådär i nuläget. Får inga bra drops ändå så tills dess tjurar jag Glad