World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettachievements
Läst 1469 ggr
Jummie
0

Är valhajen fortfarande buggad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte kite:a valhajen i vashj'ir igår och det gick i lite drygt femton minuter innan han fick någon form av speedryck och wipeade oss.
Har någon varit med om detta innan? 

Jag är för övrigt den lilla vita pricken, om nu någon mot förmodan aldrig har sett valen jag pratar om.

Shjimm
0

Hur kitade ni den? Den ser ut att vara i bottnen nu, det kanske är orsaken?

Frida
0

Jag tycker snarare det ser ut som att ni är uppe på ytan. Om så är fallet ser det ut som om valhajen har konverterat till en svävare Tungan ute

Jag har faktiskt ingen aning om han är buggad eller ej, vi har aldrig varit tillräckligt många för att kunna ge det ett försök.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jummie
0

#1 Min tank höll sig inom rekommenderat avstånd, fick ju ner honom på lite drygt 20 % HP kvar innan han fick något ryck och detta hände varje gång..

#2 Hahahaha, svävare! Ja, jag vet inte om det var min tank som orsakade detta eller om det var valen själv, det var i vilket fall inte i detta skede som han betedde sig så mystiskt så det spelade ju antagligen ingen roll. Fast, ja han ser ju lite lustig ut när jag flyter på vattenytan.. 

Och det går att ta ner honom på 2 man, det går att ta ner honom ensam också om man är ranged. Det är själva pullen som är svår, sen är det bara kötta på =) Eftersom vi fick ner honom till 20 % på drygt 15 minuter (man skulle nog kunna säga att min tank gjorde det själv med tanke på paladinens gear..) så kan nog vem som helst fixa det :)