World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettquests
Läst 1450 ggr
carsbo
2011-03-19 01:24
0

Make use of

Haha, jag och min pojkvänn questa i shimmering expanse, och jag har skinning i lvl så att jag kan skinna mobsen vi dödar. O så såg vi en bot där :P som simma runt i lika banor, svara inte på våra /w osv. Så jag började skinna hans mobs :P fick ihop jättebra med savage leathers på kort tid utan att de tog någon bag space för mig :P haha, säger bara - ta chansen ;)

ps. vi rapporterade honom till blizz för det är inte rättvist att andra latar sig och får massa vinnst och andra sliter för sitt!

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Sigrun
2011-04-08 13:47
0

haha kommer ihåg förut en gång när jag såg en bot i sholazar basin när jag farmade läder på min hunter, jag dödade botten 10 gånger minst :P var jätte kul men jag rapporterade även självklart.

botten var en ne hunter och den använde shadowmeld några gånger till och med :P

carsbo
2011-04-09 09:20
0

lol :P denhär boten gjorde blizzard inget åt. 3 veckor efter att jag rappotera den var han fortfarande där. Jag blir tröt på wow ibland när blizzard inte är tillräckligt hårda..

Shjimm
2011-04-09 13:00
0

Angående att de inte gör någpt när man rapporterar. När det gäller folk som bottar brukar det gå flera månader utan att något händer, sen gör de en stor smäll och stänger av flera tusentals konton som bottat. Anledning brukar vara att de vill undersöka och samla information för att kunna motarbeta "före det händer" så att säga. Ungefär såhär brukar de svara när folk klagar på att bottar inte blir bannade.

Ladydragon
2011-04-09 13:57
0

sen finns det ju faktiskt oxå riktiga spelare som inte kanske inte vill spela som alla andra

vet inte hur många gånger folk har anklagat mig för att botta bara för att jag gör nåt som bryter emot mönstret 
som till exempel Winterspring göra uppdrag för att få Mounten där eller Nagrand för att få mounten där eller vara på något låglv ställe för att samla något till mina andra karaktärer

jag brukar lessna såpass att jag skapar ett macro och skriker med jämna mellanrum vad jag gör för något och att jag faktiskt sitter vid datorn

sen är det oxå så att det är inte så roligt att folk viskar en massa korkade saker för att se om man är en bot 
det tar både tido ch ork att sitta o svara tillbaka

såklart att man ska rapportera men då ska man ju va säker och inte bara rappotera för den sakens skull

carsbo
2011-04-09 15:21
0

men nu var det ju så att ni inte såg hur boten uppförde sig. att snurra runt ovanför en mob för att den är utom räckhåll är INTE normalt att göra som spelare.

Jenahbella
2011-05-07 11:48
0

#4 du skriver först "sen är det oxå så att det är inte så roligt att folk viskar en massa korkade saker för att se om man är en bot" 

och sen skriver du "såklart att man ska rapportera men då ska man ju va säker och inte bara rappotera för den sakens skull" 

är de inte bra att de frågar då istället för att bara anmäla dig för att dom tror du är bot?