Vad gör ni?
Det är lite dött här, så i ett litet försök att blåsa liv i sidan så undrar jag vad ni gör just nu med era karaktärer?
Själv jagar jag achievements som omväxling från att farma gear.
Jag frös mitt konto för drygt två veckor sedan, har fullt upp med en massa saker som händer IRL så tiden ahr inte riktigt räckt till WoW också. Tar nog två månader innan jag kan aktivera kontot igen 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
jag fixar lite gamla tråkiga achivements för att fördriva tiden mellan raiderna :) å på raiderna e de progress på nefarian och halfus hc som gäller =)

#1 Nämen, får hoppas att tiden går fort då!!
#2 Jag blir så himla raidsugen när folk pratar om sådant. Själv har jag aldrig tagit modet till mig att raida och för det andra så suger mitt gear som det är nu, så jag kommer inte med i några raids iallafall :(
#3 va synd! men ja vet hur de känns haha :)
vart spelar du nånstans? :D

#4 Jaa, så jag jobbar på gearet men är nog för feg för att raida i vilket fall..
Jag spelar på Talnivarr, själv då?
de e bara testa :)
ja spelar på lightningsblade :)

Jaa, jag ska få börja vara med på lite trashraids som det ser ut som, så att man blir varm i kläderna..
Bra realm?
va bra =)
nja de e typ 95 % horde och 5% ally :)
ja spelar ally :)
men ja tycker den e rätt bra, man vet vilka de flesta är och typ alla hjälper alla :)

Haha ja men det är typ likadant på min server, dock spelar jag horde. Har jättemycket folk från sverige och en del av dessa bor i min hemstad vilket är rätt roligt :)
åh ja vill spela horde ja me!
men spelar nu i en irl guild där ja känner alla så kommer nog inte lämna dom :)

Haha, och jag har varit lite sugen på att spela alliance efter att ha blivit lite mer insatt i all lore kring wow. :D
Ja, jag har lite samma dilemma, spelar i en guild där de flesta iallafall bor i min stad, jag har bara träffat några utav dem typ en gång, men ändå.
Men prova, kan vi ju? :D
våran guild splittrades lite idag och 2/3 delar av guilden ska satsa på att byta server till Nordrassil :) så nu e jag horde :D

Får man säga jippie? :D Haha! Vad ska du spela för ras nu då? :D
ja flyttade över min druid nu som är troll :) men kanske byter till tauren sen :)
och så har ja startar en tauren präst som ja ska försöka lvla upp lite snabbt :D

Åhh, jag är så förtjust i tauren! Själv har jag än så länge bara blood elf, men har funderat på att byta prästen till undead och paladinen till tauren 
jaa taurens e grymma :D
#1 Hur fryser man kontot? :o

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har oxå tyvärr fått frysa mitt konto då det är problem i familjen så har inte kunnat spela på månader tyvärr =(
#17 Man slutar helt enkelt att betala.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Fast mitt konto är betalt i 6månader "förväg" typ

#20 ja då kan du inget göra.

Själv har jag haft en svacka nu och inte spelat på en vecka..
Jag har tröttnar på hc's nu så jag har tänkt att försöka få "its over 9000 achivementen".. Har bara 5850 just nu så det är en bit kvar ;|