Death Knight
Hur gör man som DK för att ta sig ifrån The Scarlet Enclave? :) Jag har gjort typ alla questar, men den "osynliga väggen" är kvar. Haha, jag har för mig att som dk gör du dom här questarna får att få reputation med…. ? för att sen. …
Ngåno som kan Dk's? Hjälp? :D
När du har gjort klart alla uppdragen, så ska du få ett uppdrag där du ska till din huvudstad (orgimmar eller stormwind), och du kommer dit genom att ta en portal som ska finnas precis i närheten av NPC'n som ger dig den sista questen i Scarley Enclave.
Så har du en quest där du ska till din factions ledare, gå tillbaka tillbaka till nekropolisen, och se dig omkring efter en portal :)
Okej! Men just nu, gör jag en quest som heter An end to all things, och jag flyger på en gryphon. ska döda soldiers och ballistas, och jag gördet, men det står hela tiden (0/150) osv. och jag hamnade i en raid? Jag fattar ingenting just nu..
#2 Du kan inte göra klart quester om du är i en raid (om det inte är en raid quest vill säga). Gå ur gruppen/raiden och sedan kan du göra questen som vanligt. Det låter som att du har en del quester kvar att göra innan du kan lämna området om du är på den quest jag tror att du är.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#3 - Jag tog mig där ifrån! Phew.
Ja.. Det jag inte förstod vad när jag gjorde den där questen, och jag hamnade i en raid. Jag visste inte riktigt hur jag skulle ta mig ur den heller… haha och jag måste säga - att helskotta vad dryga alla var! inte ett svar från någon. Jisses.. :(
Men ingenting gick, och mätaren stog fortfarande på 0. Men sen vart jag less och flög tillbaka till The Lich King, och helt plötsligt så.. Var frågetecknet gult? Hahah, jag ba YAAY :D