dinga 85 och ilvl 359 på en dag.
dinga 85 igår natt precis innan 00.00 och idag är ja wrist och shoulders ifrån full epic :P
har ilvl 359 ^^
känns nästan lite väl lätt att få bra gear idag :P
eller vad tycker ni?
Grattis=D inte dåligt=D har ingen med högre ilvl än 344 xD
hehe, de tog några zandalari runs ^^
hehe, har inte ens gjort den än xD
Jag har skitdålig gear! :( typ 290 x(
#4 aww :/ vart spelar du?
jag har 363 nu :) ska börja raida imorgon :D
#5 Vilken server eller? Wildhammer, just nu gör jag gamla quest på uldum. (lvl 85) Jag tycker min hunter suger! Fattar inte varför jag är så dålig ._.
#6 ah okej :) ja spelar på nordrassil :)
testa att gå in på wowreforge.com :)
skriv in ditt namn och server och när all info kommit upp så tryck på optimize som är en knapp lite längre ner. :)
och reforga efter vad som står på listan :)
ökade min dps med 4k på min paladin :)
öhm..

Jag har inte lirat PvE på himla länge, men efter senaste patchen är PvP-gear löjligt lätt att få. Farmat 15k honor sen patchen kom ut och börjar närma mig full epic, dock fick dom ju för sig att lägga ut ännu ett nytt epic pvp-set vilket gjorde att det jag farmat innan fick bytas ut…
PvE gearet hade jag lite trubbel med när alla var lågt gearade för ZA/ZG, men som sagt så har jag ju inte lirat sen… ja, då.
359 räknas ju inte som bra gear längre:P Det är som i WLK:p Nytt tier nu…
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#10 ne jag vet :) fast det är fortfarande bra att få ihop de på en dag :)
och 359 är väl typ minimum krav för at kunna köra firelands. mycket bättre kan du ju inte få innan :)
Japp:) Det är väldigt bra på en dag… Vill inte veta hur många HC's det blev >.<
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking