Bilder till artiklar
Hej alla WoW-fanaster!
Nu behöver jag er hjälp för jag håller på att skriva/planera en massa nya artiklar till sajten som behöver fina bilder. Men istället för att jag ska ta screen shots på alla mina egna karaktärer vill jag gärna ha bilder på era!
Har du en karaktär som jag efterlyser i listan nedan så ta en screenshot visar din karaktär från dennes bästa sida samt med en neutral bakgrund (gärna naturmiljöer). Skicka sedan bilden med en länk till karaktärens armory samt vad ditt nick på WoW iFokus är till: wowifokus@gmail.com
Allteftersom jag får in bilderna kommer jag att stryka dem från listan. Fetmarkering innebär att bilderna behövs omgående. Det jag skulle vilja ha nu är:
- Death Knight på knä framför Lich King i startområdet
- Death Knight med Ghoul
- Warlock med succubus
- En av vardera klass med fullt T9, T10 eller T11 (hjälmen måste synas): Warrior, Mage, Shaman och Priest.
- En av vardera ras oavsett klass och level (huvudet får inte var helt gömt i en hjälm): Human, Gnome, Night Elf, Draenei, Troll, Tauren och Undead.
Jag vill gärna ha en karaktär för varje önskemål, till exempel att de båda Death Knight bilderna ska vara på olika karaktärer. Jag vill även att de karaktärer ni skickar in är sådana ni faktiskt spelar på och inte någon ni skapat bara för bildens skull.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Hur man tar Screen Shots:
- Tryck in Alt + Z. Detta kommando döljer alla dina actionbars med mera så att du får en "ren" bild. Använd samma kommando för att återställa ditt UI när du är klar.
- Tryck på Print Screen (prt scr).
- Din bild har nu sparats i spelets egna mappsystem (det kommer upp en text som säger "Your Screen Shot has been saved"). För att komma åt bilden öppnar du mappen World of Warcraft. Beroende på hur du har valt att installera spelet så kan denna mapp ligga på lite olika ställen. Vanligast är dock att den ligger bland dina vanliga program. Då kommer du åt mappen så här:
My computer > Local Disc (C:) > Program Files > World of Warcraft - När du hittat och öppnat din WoWmapp öppnar du mappen Screenshots där alla dina bilder tagna i spelet hamnar.
Värdinna på Fantasy
Vi har fortfarande inte fått in några bilder så tveka inte att skicka in era screen shots! Ni behöver inte beskära bilden eller något alls, skicka den bara som den är så fixar vi resten.
Värdinna på Fantasy
så fort ja kommer in igen så fixar ja lite gnome bilder till dig :)
har även hela t9 settet (eller e de t10?) attans kommer aldrig ihåg de där.. vet att ja har de på banken i alla fall……
Så om jag skickar in en bild på min pally (spelar på henne just nu.) skulle det vara bra? eller ? nyfk (avgudar liksom hennes gearXD)
#4 Hon lär ju vara human eller belf och då passar hon ju fint in i den sista kategorin. 
Värdinna på Fantasy
hon e en blef^^
attans… jag har ju slängt min T9 hjälm…. hmm har en som ser lika dan ut när den sitter på… så du kan ju få en "fuskbild" ^^
Annars har jag hela sättet
#7 Det går så bra så, det är mer utseendet som är intressant och alla T9 har ju en motsvarande armor del som kan köpas för badges.
Värdinna på Fantasy
Just nu behövs bilder på Human, Gnome, Night Elf och Draenei så att jag kan publicera en artikel som ligger och väntar.
Värdinna på Fantasy
Artikeln om Alliance ligger ute, men fyra av bilderna är på mina och min mans karaktärer så jag byter gärna ut dem mot era karaktärer istället. Så skicka in bilder på Human, Gnome, Nelf och Draenei.
Sedan ligger det en motsvarande artikel om Horde som väntar på bilder. Troll, Tauren och Undead saknas där.
Värdinna på Fantasy

Har en Human Female Warrior och en Draenei female shaman, ska försöka hinna me att skicka lite pics
varje gång jag går in här så tänker jag att jag ska skicka bilder, men det är ju onsdag varje gång.
Har tyvärr rensat ut min bank då jag inte hade någon plats så hela mitt t9 set är borta.
men lite gnome bilder är på g. Har en av varje klass i olika levlar så det kan ju inte vara så svårt ^^
#12 Det låter riktigt bra! Ju fler bilder som kommer in dessto snabbare går det för mig att få upp artiklarna.
Värdinna på Fantasy
behöver du en hunter med fullt t10.6 gear? troll male, har den spirit beast björnen arcturis som rare pet
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#14 Eftersom det verkar vara lite svårt att få ihop bilder så tar jag gärna emot en sådan bild! Men ta gärna en med bara huntern (där hjälm syns som det står i #0) och en utan hjälm där pettet är med.
Värdinna på Fantasy

vilka bilder saknar du nu?
#16 Allt som står i #0 är aktuellt. Jag tar bort och lägger till (det vill säga att jag ändrar i inlägget) allteftersom jag får in bilder och behöver nya.
Värdinna på Fantasy

ah ok det borde jag ha räknat ut hehe
Behöver du bilder ännu?
kanske andra sorters?
#19 Jag behöver fortfarande alla bilder som är beskrivna i artikeln. Kommer dock snart att uppdatera listan i #0 på andra bilder jag skulkle vilja ha till olika artiklar.
Värdinna på Fantasy

Jag har skickat iväg en bild på min Draenei hunter nu! :)