World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettdeath-knight
Läst 4713 ggr
SofiaBlomberg
0

DK Frost Rotation ?

Också en bra fråga =P Vad ska jag ha för rotation på min DK frost ? Har väl lyckats gjort 9000 i skada , men jag tycker det går så segt =P

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Frida
0

9000 i DPS eller som hit/crit?

Jag har ingen koll alls på DKs men jag sitter just nu och försöker se om jag kan hitta något användbart. Hittade denna post på ElitistJerks angående rotation för Frost, både single och multiple targets. Du förstår nog mer av det där än vad jag gör så det är nog ingen större idé för mig att försöka översätta.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

doby653
0

I Cata kör jag Outbreak, Pestilence, Death and decay, Obelirate, och forsätter med Obelirate, Frost strike osv tills jag får Cold winds (vet inte vad den heter men något sådant som gör att man kan använda Howling blast utan att använda en enda rune). sedan fortsätter jag så. När mina dots börjar ta slut så använder jag Scourge strike. Sedan fortsätter jag med Obelirate, Frost strike och Howling blast.

Ps. använd bara Frost strike när du inte har runes till obelirate. Ds.

Geru
0

En asbra sida för alla klasser och liknande är:

http://noxxic.com/death-knight/frost

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

FredrikN
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ligger väl stadigt på 20 k i dps. Har toppat med 33 k med någon slutboss. Men jag kör efter elistjerks rekomendationer. Kanonbra sida.

Men allt handlar ju om spec, gear och rot.