Oaktiva?
Jag brukar kolla wow.ifokus ungefär varje dag eftersom det är min största hobby med spelet, men jag ser aldrig nya posts?
Bli mer aktiva!? :D
tycker jag med =)
Kanske kunde ha ngn form av tävlingar och vinnar får något som tex. prepaid eller någe liklnande som den som tävlingen gjorde bestämmer eller? kanske skulle vara något..
Bara en ide jag fick :)
det skulle vara roligt=)
dom har en rolig på flera forum här. och det är att man vill så nått i en bild sen när man har visat bilden så får den personen som har visat den säga vad den vll se
ett förslaf=)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tror inte att sajtvärden är så road av att köpa ett prepaid för att ge bort gratis :P Men man kunde haft tävlingar med typ screenshots sen får vinnaren välja tema för nästa tävling.
vinnaren får äran ofc=) sen får välja nästa tävling vad den ska handla om
Om det finns för lite nya post så är det bara att posta egna 
Jag har själv fått lite mer tid att spela nu så om ni håller tumamrna kanske ajg hinner få ihop en artikel eller två. Ska definitivt försöka komma på en rolig tävling, screen shots är ju enkelt också så något sådant blir nog aktuellt. Har snappat upp några roliga idéer från de officiella forumen också som kanske kan passa här med.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#4 Ja det är en bra ide tycker jag att man får äran och välja nästa omgång ;)
Och ja jag kan ärligt säga att jag har mycket i mitt liv nu så tiden finns inte till att spela något därav inte så mycket aktivitet.
#6 Du är en underbard Medarbetare ska du veta ;)