World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1355 ggr
Fj-a-deer
2011-09-18 17:06
0

Earthen Ring

Hej!

Nu har jag börjat på wow igen efter ungefär ett år.

Och jag undrar om det är någon här som kör på server Earthen Ring som vill köra tillsammans? Alliance då.

Jag körde ju förrut, och hade guild och vänner men nu är ingen online och jag har blivit kickad från guilden.

Så det känns lite ensamt. :/

Är det någon som kör på den servern?

Har börjat på Kor'gall också och kör Horde.

War, war never changes.

Sigrun
2011-09-22 14:43
0

Kom annars till Shadowsong finns en bra svensk guild där som jag är med i, de blir inte sura alls om man failar… jag övar på hc  cataclysm tanking på min dk med dem och jag wipade gruppen en hel del, men inga sura miner för det… de frågade även om vi skulle köra en till direkt efter… jag kunde dock inte just då

men de är jätteshysta, vi e horde föresten :)

Min gubbe där heter Bödel och guilden heter hexarm

vi raidar med jag är inte med i den gruppen ännu då mitt gear ej är tillräckligt bra.

Fj-a-deer
2011-09-22 18:17
0

Hehe okej, men jag orkar inte börja om hela tiden. Och Jag är helst för alliance :]

Men ska börja på Stormreaver nu och kö med mina vänner, som horde. Mihihi .. :p

War, war never changes.

Emmieline
2011-09-28 15:47
0

#0 jag har gubbar på ER plus är med i en super bra guild som heter Wolf pact om jag kommer ihåg(är i med så många guildes så xD)) dymfi(kan inte hela namnet) är underbar guildmaster och vänlig

Fj-a-deer
2011-09-28 20:11
0

Kör du mycket på den servern? :)

War, war never changes.

Emmieline
2011-09-28 21:07
0

mer eller mindre=) har min bästis där =) har en lvl 44 warr worgen där bland annat. tror hon var det iaf xD plus en horde på 85 xD

Fj-a-deer
2011-10-02 23:47
0

Hehe okej, vi borde köra tms någon gång. :D

War, war never changes.