Bloody Rare
Jag gjorde det! Jag har fått tag på varenda rare mob i Outlands! 
Har flugit fram och tillbaka i Outlands så väl som Northrend efter rares och igår bestämde jag mig för att försöka få klart Bloody Rare. Hittade två mobs igår och tog fyra idag. Trodde jag skulle få vänta på den sista, Vorakem Doomspeaker, i en halv evighet eftersom han verkar ha en 24-timmars spawntid. Men efter "bara" tre timmar i Hellfire nu på eftermiddagen så ploppade han upp på min scanner. *Lycklig*
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Grattis! nu kan du göra det åt mig oxå=P
Tack! Jag tror nog att jag klarar mig ändå, har Vyragosa kvar att jaga reda på så har jag Frostbitten sen med. Att hitta henne (levande) lär dock verkligen ta en halv evighet. Lyckas mest bara stöta på henne och TLPD i dött tillstånd.
Det är mycket lättare nu att hitta rares i Outlands så väl som Northrend. Installera NPC_Scan och Overlay så är det bara att tuta och köra. Ett annat tips är att det kan finnas två rares uppe i samma zon och har du väl dödat en så tar det ungefär tre timmar innan nästa/tredje spawnar. Det är så jag lyckats ta en del av mina rares: hittat en, haft en eller två kvar i samma zon, patrullerat deras spawnplatser med några jämna mellanrum medan jag gjort annat irl.
Värdinna på Fantasy
jo vet om den addonet, men så trååååkigt
Och där fick jag tag i Vyragosa. Har inte ens orkat leta efter henne men nu tänkte jag att jag kunde ta en runda och se ifall jag hittade hennes kropp så jag kunde ha koll på spawn timern. Något häpen blev jag när hon var vid full hälsa och bara gled omkring lite lojt. Lite snabb pewpew och jag fick min Frostbitten! 
Värdinna på Fantasy
Grattis! :3
Gjorde det för någon vecka sen med :) ganska soft när man hitta 8 rares på en dag i outlands xD För få folk där om dagarna eller? :3
Ska väl göra notherends när ja orkar :)
Själv har jag funderat på att skaffa dom achievements också, men det skulle inte gå, då jag inte klarar av att döda rare mobs som är tämjbara, då jag själv vet hur det känns att vara ute efter en tämjbar rare som sedan blir dödad :<