World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etiketthorde
Läst 2433 ggr
JohannaEkroth
2011-10-14 11:19
0

Serverbyte

Hej!

Nu har jag åter nått maxlevel och jag är för 2 gången så fruktansvärt trött på Runetotem-servern (var det redan i WotLK) på grund av alla dessa människor som inte kan hålla sig till engelska språket på en europeisk server. Jag får minst 3-4 förfrågningar: ita? per dag.

Letar efter en normal-server, varken PVP eller RP.

Som gärna har lite mer svenskar, kanske en svensk guild, och som det är trevlig stämning på och funkar bra. Iaf på hordes sida. Är ju en fördel om det "går bra" för horde på servern. På Runetotem är nämligen alliansen majoritet.

Det får gärna vara en del folk, då är det lättare att hitta grupper och komma in i BG's etc.

Jag har precis dingat 85 med min undead warlock och är fortfarande questklädd med 2 lila grejer och gillar både att köra BG's och dungeons och raidade en del i WotLK.

Som sagt, spelet börjar först nu, men jag vill ha bättre underlag.

Så tips på trevlig server att byta till.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Sigrun
2011-10-16 22:14
0

Shadowsong! vi är en väligt bra guild vi sysslar med casual rading och heroics :)

Vi är bara svenskar bortsett från en och annan norrman..

Blir inte tjuriga eller så om man whipar gruppen osv, utan är mer ute efter att man skall ha kul..

Har enormt tålamod med nya så prova gärna :) (jag är inte guildmaster) heter Bödel där och guildleadern är Hexan och guilden HexArm, vi är level 25 guild med :)

Jenahbella
2011-10-19 00:47
0

ja bytte nyligen till stormscale, de e dock en pvp server men finns mkt svenskar här och folk e trevliga :)

Sigrun
2011-10-19 07:22
0

Vi är Horde med föresten och shadowsong är en normal server :)

Endel av dem i guilden har barn och så..

Enda kravet egentligen om man vill raida är att man skaffar mumble och dbm sen kan det ju alltid va bra med recount annars finns inget krav så på sig…