Hallow's End 2011
Idag börjar Hallow's End (glöm inte tävlingen) och tydligen har det ändrats en hel del i detta event. Jag loggade in en snabbis nu för att köra en trick or treat innan det är dags för mig att springa på tenta bara för att finna att de tagit bort denna den av eventet. Se alla förändringar i årets event på MMO Champion.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
jag har hållt på med hallows end achivements hela dagen :) nu har ja bara 3 kvar :)
tycker om detta event!

Det här eventet är lika grymt tråkigt som Aldor-grejen enligt mig.
Det är så frustrerande att behöva flyga överallt.. :(
aww ja kollade på ett serie avsnitt medans ja flög runt överallt igår kväll.. eller ja natt :P finns värre saker :P

Haha uuuuuuh jag drar mig för att göra det här igen, gjorde det på min första char förra året och nu är det dags att göra det på min main.. Urk.
Tror jag sparar på det så länge jag kan, haha 
Jag var faktiskt riktigt besviken över att de tagit bort trick or treat, det blev ju helt plötsligt ingen sport att få A mask for all occations
Och jag som samlat på dem de senaste två åren och bara hade några få kvar. Nu kan ju helt plötsligt vem som helst besöka några candy buckets och sedan knalla iväg till event vendorn för att få dem.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
jag lyssnade på ljudbok när jag flög runt och samlade godis
tycker det känns oki att man måste flyga runt för att få godiset man får ju se världen lite mer och besöka alla fina länder 
nåt som va riktigt trist att den där förbaskade Pumpa petet fick jag 10 gånger men kan inte skicka det vidare till mina andra karaktärer eller sälja det suck
har ni kollat in katten med häxhatt man kan köpa för godiset? haha så otroligt söt och kolla in vad han gör när ni hopper på en Mount 
höll ju på att glömma det dagliga uppdraget att som Alliance stinkbomba Undercity det har dom gjort riktigt bra alltså
tycker det är synd att dom har ändrat eventet så mycket. Nu kan du t.ex. köpa allt för godiset.
Har t.ex försökt få alla maskerna i 2 år min main och nu var de bara att handla dem >.<